•(the end)

247 26 23
                                    

საჭმლის მზადება გაბრაზებულმა გავნაგრძე, განრაზებული ვარ ჩემს მშობლებზე. რამდენიმე წუთის წინ დამირეკეს და ყველანაირად შემაძულეს თავი.
ჯერ ის იყო რომ გამლანძღეს რატომ არ გვირეკავდიო და არ მოგვიკითხეო, მისი შვილი ვარ და ერთხელ მათაც უნდა დაერეკა, რამდენჯერაც დავურეკე არ ეცალა და მეორე ბავშვი იშვილეს და მითხრეს შენ მაინც არ გიყვარდითო და ასეთ დიდ ყურადღებას არ გავქცევო ასე და ისეო. რაც არუნდა იყოს ყველაზე მეტად მიყვარდნენ და ესენი რეებს იძახის.
იმედ გაცრუებული დავრჩი მათგან.
.....

ვახშმის დროც მოვიდა ბიჭები სტეიკს წვავდნენ გარეთ და იდეაში დაგეგმილი არის რომ გარწთ უნდა ვივახშმოთ მაგრამ სურვილი არც მაქ არაფრის.
ამ გადამღებამაც დამღალ უკვე 24 საათი კამერებით დაგვადევენ.

-ევა? უხასითოდ რატომ ხარ?—მკითხა ჯეიმ და ხემს გვერდით ჩამოჯდა მაგისასთან.

-ეგ სულ ეგეთი სახით იყურება.

-ხო ბაზარი არაა ხანსახან მგონია არ ვუყვარვართ, მოიცა! ევა გიყვარვართ?—ყველა მომშტერდა.

-არა არ მიყვარხართ!

-მართლა გეკითხებით.

-რა დონია ჩლუნგები უნდა იყოთ ეგ რო მკითხოთ? ჯერ ჩემი მშობელი და ახალ ესენი, მადა დამეკარგა თქვენ განაგრძეთ—სრულიად ყლეზე მეკიდა ის რომ ახლა გვიღებდნენ და ეს კადრები არ ამოიჭრებოდა, იმდენად მომიშალეს ნერვები წამოვედი.

-ევა მოიცა ნუ ბრაზდები—გამომწკიდა უკან ჯეიკი.

-შემეშვი რა—ჩემთან მოვიდა და ხელი მომიკდა.

-ჩემი ხათრით წამო რა გთხოვ ნუ იბუტები.

-არ ვარ ხასითზე არ მინდა რომ ამდენი კამერის წინ გაგინოთ ყველა ერთამნეთზე მიყოლებით.

-წამო წამო და გეფიცები არაფერს გეტყვიან.—უკან მაგიდაზე დამაბრუნნა.

-კარგი რა ევა ასე როდის იბუტებოდი ხოლმე?—მკითხა სარკამზით ჰისონმა, ამ ბიჭმა იცის როგორ უნდა მომიშალოს ნერვები.

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now