.

253 27 1
                                    

როგორც მენეჯერმა გვითხრა კომპანიაში წავედით. ეველინი ალეწილი საზით იყო მაგრამ თავს გვაჩვენებდა და სულ იღიმოდა.

-ბავშვებო უნდა გესაუბროთ—ცალკე ოთახში გაგვიყვანა ყველანი.

-რახდება?

-კონცერტი ვეღარ ჩატარდება

-რა?—თვალები გააფარტოვა ჯონვონმა

-დიახ სამწუხაროდ.

-და რატომ?—წამოდგა სონჰუნი და აქეთ იქეთ სიარული დაიწყო. მენეჯერმა კი თვალებით ეველინისკენ გვანიშნა მაშინვე მივხვდით რატომაც.

-პანდემიის გამო—მოიმიზეზა

-სერიოზულათ? თქვენი აზრით დებილი ვარ?—გაბრაზებული ადგა ეველინი და გარეთ გავიდა, გასვილას კი კარგი ძლიერად გაიჯახუნა.

-არ გაყვეთ მარტო იყოს—დაგვაკავა მან და დივანზე ჩამოჯდა- არ ვიცი რა გავაკეთო, ასე თუ გაგრძელედება ეველინს სასწრაფოდ მოუწევს ჯგუფის დატოვება

-არა ეს ვერ მოხდება.

-და რატომ? რატომ არის ამდენი ჰეითი მის მიმართ?

-არ ვიცითავიდან ყველაფერი კარგად დაიწყო მაგრამ ახლა რაც ხდება, მეც არვიცი რა ვქნა.

-ანუ კონცერტი გადაიდო?

-დიახ ცოტა სიტუაცია რო დაწყნარდება მაშინ ჩატარდება, მანამდე სახლში შეგიძლიათ იყოთ და დაისვენოთ.

-კარგი მაშინ წავალთ.—ყველაზე პირველი მე გავდივარ და ეველინის ძებნას ვიწყებ, პირველ სართულზე მისაღებში იჯდა და თითება ნერვიულად იწვალებდა.
მაშინვე მასთან მივდივარ და გვერდით ვუჯდები.

-აბაა მთელი კვირა თავიაუფლები ვართ, არ გინდა დღეს ფილმების ყურებაში გავათენოთ?-—გამომხედა და თვალები გაუბრწყინდა.

-მინდაა—დიდზე გამიღიმა

-მშვენიერი მაშინ სნექებჯ ვიყიდოთ და სახლში წავიდეთ—გახაეებული წამოდგა და უკვე ბიჭებთან ერთად მანქანაში ჩავსხეხით. სანამ სახლში წავიდოთი მე და ეველინმა მაღაზიაში შევიარეთ და უამრავი სნექი ვიყიდეთ.

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now