Time skip 3 დღის შემდეგ
~~~~~~~~~ამ დროისთვის საავადმყოფოში ვართ, რატომ საავადმყოფოში?
ორი დღის წინ ეველინმა სახლში ქუჩიდან კატა მოიყვანა, ბევრი ეთამაშა მე და ბიჭებმაც კარგად ვიხალისეთ მაგრამ ისე მოხდა, რომ კატამ ეველინი დაკაწრა და გაგვექცა, ეველინმა კი იმდენი იტირა ცუდად გახდა, არა ამისთვის არ ვართ აქ უბრალოდ დაკაწრული დაუმუშავეს და რაღაც ნემსები გაუკეთეს გააბრთხილეს არ დალიოო ამ უკანასკნელმა კი იმ მეორე დღეს ვისკი დალია რომელიც შენახული მქონდა, ცუდად გახდა, აღებინა და გონება დაკარგა, უკვე მერამდენედ გახდა ცუდად ამიტომაც ვართ ახლა აქ. მე და ბიჭები ორი დღეა პალატაში ვართ და ნერვებს ვუშლით მას. როგორც ექიმებმა თქვეს შეგვიძლია ახალწელს სახლში შევხვდეთ და სახლში წავიდეთ დღეს ოღონდ ეველინმა კიდევ 6 თვე არ უნდა დალიოსო.
—————--დავიღალე სახლში მინდა და ამ რაღაც ჯანდაბას თავზე დაგაფშვნით სათითაოდ—წვეთოვანის ნემსი ვენიდან გამოიღლიტა
-ოი ოი გოგონი რას შვები გააფრინე?—მასთან მივედი და თავში წავუთაქე
-ჰისონ არ ამაყენო თორე შენი ღირსება ხელში გეჭირება!
-ჯერ ადექი—ვთქვი თუ არა წამოიწია და თმებში მეცა
-ააჰ გამიშვი მტკივა ეველინ!— ვვღრიალებდი მაგრამ არაფერი ესმიდა. პირიქით იცონოდა და უფრო ძლიერად მქაჩავდა
-ეველინ თავი დაანებე—სიცილით ეეცადა ჯეი ჩვენს გაშველებას მაგრამ არ გაჭრა. მისი გაჩერება ექიმის შემოსვლამ შეძლო, მას არ დაუნახავს ეს ყველაფერი მაგრამ ხელში ჩემი თმები ქონდა ჩარჩენილი.
-შეგიძლიათ წახვიდეთ—გაგვიღიმა- იმიტომ გიშვებთ, რომ დღეს ახალი წელი თენდება, გთხოვთ თავს მოუბრთხილდით, დამდეგს გილოცავთ—ესღა თქვა და გავიდა.
YOU ARE READING
7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)
Fanfiction❗ყურადღება❗ ფიქციაში იქმება ცენზურა დარღვეული,ვისაც ნერვოზი გაქვთ არ წაიკითხოთ უფრო დანერვოზდებით.⚠️ 🔞(მომენტებში) სცენები. ამიტომ ასეთი ჟანრი თუ არ მოგოწონთ თხოვა იქნება რომ არ წაიკითხოთ