303 31 9
                                    

-ჰისონ დაიჯვი ცოტახნით.—დაეროჟა სონუ.

-გოგო გვიზის გვერდით—ვცდილობ თავი შევიკავო და არ ავყვე კამათში მაინც უცხოა.

-ბოდიში—სწერვა სახით გამომხედა და ამათვარიელა, თვალები ავუტრიალე ამასობაში კი ჯონვონი გამოდის

-რაზე საუბრობდით?

-ახალი ეპიზოდის გადასაღებლად მივდივართ.

-და მაგ ხალხმა განრიგის შესახებ რამე იცის? უკვე მეორეჯერ გადააადგილეს გარდა ამისა სკოლა მაქვს. ჯანდაბა იდიოტები.

-არ ვიცი ჯონვონ, გავესაუბროთ ისე მოვახერხოთ შენ ნიკიმ და ევამ იაროთ სკოლაში.

-ოხ შანსი არარის მე მანდ ვერ დავბრუნდები. ციხეა ჩემთვის.

-ხოდა მიდიხართ-ნიშნის მოგებით ჩამიკრა თვალი ჰისონმა.
უკვე ზედმეტად მოქმედება ჩემს ნერვებზე.

-და ცუდად სწავლობ?.

-არა დედ-მამა მასწავლებლები მყავს ამიტომ ხშირად მამეცადინებდნენ სახლში საკმაოდ კარგად ვითვისებ და რავი—მხრები ავიჩეჩე.

-და რა საგნებს ასწავლიან?.

-დედა ჩემი ორ სკოლაში მუშაობს პირველში კორეულს ასწავლის მეორეში მუსიკას, მამაჩემი ინგლისურს და ფიზიკას.

-და დედაშენი ორ სკოლაში რატომ მუშაობს?.

-იცი როგორი პონტი იყო? თავიდან ერთ სკოლაში ასწვალიდა მაგრამ შემდეგ მუსიკის მასწავლებლად სხვა ვიღაც მოიყვანეს
დედაჩემს მუსიკის გარეშე სიცოცხლე არ შეუძლია მაგიტო ვზივარ ააქ ახლა, იცით რა? საკუთარ თავზე საუბარი ზედმეტად მღლის.

-თორე ვინმე გისმენდეს—ამ ბიჭმა უკვე ტვინი ყველა მხრიდან გამიჟიმა.

-ტვინი შემიჭამე!

-რავქნა—მხრები აიჩეჩა. ოთახში უხმოდ გავდივარ და ისე მინდოდა ერთი ღერი სიგარეტი ან თუნდაც ვეიპი.

ახლა მხოლოდ სიგარეტი მაქვს თან ამიტომ კოლოფიდან ერთ ცალს ვაძრობ ფანჯრებს ვაღებ და სიგარეტს ვუკიდებ.
ღრამად შევისუნთქე და კინაღამ დავიხჩვე.
არ ვეწევი  ხშირად როცა თავს ზედმეტად დატვირთულად ან ცუდად ვგრძნობ მაშინ, ასე რომ ვთქვათ ჩემი დამამშვიდებელია.
ლეგალური არ არის, მე ხომ არასრულწლოვანი ვარ, ამიტომ ჩუმად ვეწევი.
ბოლო ნაპასიღა დამრჩა მაგრამ ბიჭების ხმა გავიღე და ეგრევე ფანჯარაში მოვისროლე.
ჩანთიდან საღეჭი რეზინი ამოვიღე და პირში მოვითავსე რომ სუნი არ მქონოდა.
კარი იღებდა და ჯონვონი და ჯეიკი შემოდიან.

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now