°

266 29 4
                                    

დილის 7 საათია, ბიჭებს სიცხემ არ დაუწიათ და ისევ ცუდად იყვნენ.
ამ დროის მანძილზე, 45ჯერ შევუცვალე სველის საფენები, 15 გავუსინნე სიცხე და 3 ფილმის ყურებდა დავასრულე.
თვალები საშინლად მტკიოდა არ მეძინებოდა, მაგრამ ქუთუთოები ძალიან მეწვის და მთლიანად ჩაშავებული მქონდა.

ახალი ფილმის ყურებას ვიწყებდი როცა ნიკის ხმა გავიგე.

-ნუნა—ნუნა? ახ მისი უფროსი და ვარ, მომწონს.

-გისმენ ნიკი?—წამოვდექი.

-ტუალეტში მინდა.—მასთან მივდივარ. წამოდგომაში ვეხმარები.

-ჩავარდნილივით ნუ იქცევი შენით წამოდი და. დაგეხმარები.

-კი მაგრამ არ შემიძლია თავიძალიან მტკივა.

-აბა მე ვერ გადაგაყენებ, მალე—ჩაიცინა და ხელი გადამხვია-კარგი ბიჭი ხარ-საპირფარეშომდე მიმყავს და სანამ ის მის საქმეს აკეთებდა სამზარეულოში გავედი წყლის დასალევად.
დიეტის დარღვევა არ შემიძლია ისედაც "მსუქანი " ვარ მაგრამ მშია.
ხელი ჩავიქნიე და მაზარეულოდან გამოვედი.
ნიკისთან დავბრუნდი, გამოსული იყო და მე მელოდებოდა.
მივედი და წელზე წელზე ხელი მოვხვიე.

-კოვიდი რომ მქონდეს?—წამოროშა გზაში.

-ნუ ღელავ არ გექნება. ალბათ გაცივდი რადგან ოქტომბერია და აუზში იბანავე შემდეგ ივარჯიშე ამიტომაცაა.

-კი მაგრამ შენ და ჰიონებს რომ არაფერი გჭირთ?.—საწოლში ჩავაწვინე და საბანი დავაფარე.

-ნახე რო გაუღვიძებენ ყველა დაიწყებს წუწუნს, რომ თავი სტიკვათ, ჩემს გარდა.— სიცხის დამწევი წამალი მივეცი.

-შენ რატომ?—წამალი გამოამრთვა და დალია.

-ძლიერი ვარ, ახლა კი დაიძინე—თავი დამიქნია და სხვა მხარეს გადაბრუნდა. მე ჰისონს დავადექი-ჰისონ გაიღვიძე—შევაჯაყჯაყე- ჰისონნ-—თვალები ჭყიტა.-წამალი დალიე—თავი გააწქნია და ძილის შებრუნება სცადა-დალიე მეთქი მაღალი სიცხე გაქვს.—ისევ თავი გააქნია- კარგი ძალით დაგალევინებ—ლოყებზე ხელ მოვუჭირე პირი გავაღებინე და წამალი შიგ ჩავუგდე.

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now