253 24 7
                                    


-ბიჭებო რაღაც უნდა გითხრათ—სერიოზული და შენიშებულმა შემოგხედა მენეჯერმა, რომელმაც ახლახანს დაასრულა ვიღაცასთან სატელეფონო საუბარი.

-რა ხდება?—ვიფიქრე რამე ძალიან ცუდი ხდება მეთქი.

-აივანზე გავიდეთ—ციოდა მაგრამ მაინც გავედით აივანზე.

-რა ხდება?

-ეს ეველინის ჰეითი იცით რომ არ ჩერდება და მაშტაბურად ვრცელდება უკვე? კიბერ ბულინგზეც გქვდავიდნენ. ამავდროულად კომპანიის აქაუნთმა რამდენიმე გაკერულ თავდასხმას გაუძლო დიდი ალბათობით ჰეითერები. ამ წამს. ბატონ ფიდი ნიმს ვესაუბრე—ხმა აუკანკალდა და აღარაფერი უთქვამს შემდეგ.

-რა ხდება? ამოღერღე!

-შეუძლებელია ამ ჰეითის გაჩერება.
დღეს რამდენიმე შავებში ჩაცმული ადამინიც კი იყო კონპანიასთან პლაკატებით ხელში ეველინის გაგდებქზე. ამას ეველინსაც ვეღარ დავუმალავთ ყველანი ამაზე ლაპარაკობს.

-ვიცით რა უნდა გავაკეთოთ? იქნებ საკუთარ გვერდზე დავწეროთ რომ შეწყდეს ეველინის ჰეითი? რომ ვთხოვოთ?

-სამწუხაროდ მომავალი თვიდან ეველინი ენჰაიპენს ეთიშება—ხმა ჩამივარდა ვიცოდი რომ ცუდი რამ იქნებოდა, მაგრამ ეს სრული კატასტროფაა.

-არა! ეველინის გარეშე ენჰაიპენი არ არსებობს! ან მას რა ბედი ეწევა? უარს ვამბობ არა არა და არა—გაბრაზებულმა თვქა ჯონვონმა ნიკის კი უკვე ტირილი ჰქონდა დაწყებული და სონუ ამშვიდებდა რომელსაც ასევე კარგად სხვიოდა ცრემლები.

-მე ამას ვერ შევცვლი. ისედაც დაზიანებული ავქს ფსიქიკა ეველინს ძალიან ბევრი ტრამვა აქვს მიღებული ასე თუ გაგრძელდა დანარჩენი 9 თვე კატასტროფულ შედეგს მივიღებთ როგორც მისმა ფსიქოლოგმა თქვა.

-ფსიქოლოგი ჰყავს?

-კი დიდი ხანია

-გთხოვთ არა ფანებს ჩვენ გავესაუბრებით.

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now