239 26 6
                                    

დილით ჩემს საწოლში ვწევარ მაგრამ გვერდით ეველინი არმიწევს. მისაღებიდან კი მენეჯერის განრისხებული ყვირილი გამოდის ალბათ ამან გამაღვიძა.
სასწრაფოდ წამოვდექი და იქ კი ასეთი ამბავი დაგხვდა. ალისას ნივთები გარეთ იყო გამოყრილი ბიჭები კი ეველინის ნივთები შეჰქონდათ მის ოთახში. მენეჯერი ეველინის გვერდით იჯდა წინ კი ალისა იჯდა ტიროდა და მენეჯერა ხელში მისი ტელეფონი ეჭირა.

-ჯერ როგორ ბედავ? ბედავ და ამათ გვერდით ცხოვორბ შემდეგ ეველინს მის ოთახს ართმევ შენი თავი ენჰაიპენის მეცხრე წევრი გგოანია? ამას თავი დავანებოთ ჯეის შეყვარებული ხარ ეს ვიცოდი არაფერი ვუთხარი რადგან გენდობოდა შენ რას აკეთებ ფოტოებს უღებ და ვიღააცეებს ფულის სანცვლოდ უცვლი?—ჯანდაბა ეველინი მართალი  ყოფილა. აი რახდება როცა მას არ უჯერებ-ახლა შენს ტელეფონს მე დავიტოვებ აქედან ყველაფერს წავშლი შენ კი ახალს გიყიდის კომპანია შენი სახის დანახვა აღარ მინდა.—ტირილით ადგა მის ნივთებს ხელი დაავლო და სახლიდან წავიდა.-ჯეი? ბიჭები ეველინისთვის რამის თქმა არ გინდათ?

-ვწუხვარ ეველინ მე მართლა არ ვიცოდი ესეთი....

-არ მაინტერესებს ჯეი შენი პრობლემაა—მისი ტელეფონი რეკავს არ აყოვნებს და მაშინვე პასუხობს.
არ ვიცი ვის ესაუბრობოდა მაგრამ სახეზე გათეთრდა და შეშინებული სახე ჰქონდა.

-ახლა როგორ არის ბიძია?—ხმა აუკანკალდა- რათქმაუნდა დეი დავიტოვებ მთავარია კარგად იყოს, კიკი სიახლე შემატყობინე.—ტელეფონი გათიშა და ლამის ტირილამდე იყო მისული

-ეველინ რახდება?—გვერდით მივუჯექი

-ბიძაჩემი ავარიაში მოყვა ცუდად არის და მე ბავშვის დატოვება მთხოვეს, რამე პრობლემა ხომ არიქნება ბიჭებო?

—არა არა შენი სახლიც არის და რაც გინდა ის ქენი.

-ვწუხვარ იმედია კარგად იქნება—გაუღიმა სუნომ ხელი მხარზე მოუსვა.

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now