196 23 3
                                    

შემდეგ დღეს ყველაზე ადრე წავედი კომპანიაის სავარჯიშოდ რომ საბოლოოდ ბოლოჯერ სრულად გვევარჯიშა და შემდეგ ორ დღეს დამესვენა.
დარბაზში შევედი და ყველანი იყვნენ თავისთვის ვარჯიშობდნენ, როცა დამინახეს ჩემთან მოვიდნ და ერთად გავაგრძელეთ ვარჯიში.

—ევა ევა—შემომძახა იეჯიმ

-გისმენ

-კაფეტერიაში გამყევი. ენერგია მაკლია და ყავის დალევა მინდა

-ახლავე—იატაკიდან წამოვდექი და იეჯისთან მივედი. ხელი გადამხვია და ერთად კაფეტერიის გზას დავადექით.
იქ ჩასულებს კი ღია არ დაგვხვდა ამიტომ
აქვე მდებარე კაფეში გავედით. ძალიან ციოდა ჩვენ კი ქურთუკებიც კი არ გვეცვა.
სწრაფი ნაბიჯებით სიცილით გავრბოდით კაფისკენ. როგორც ყოველთვის ეველინი რა ეველინია თუ არ წაიქცა.
კაფის შესასვლელი სხველი და მიყინული იყო ამიტომ ავსრიალდი და ნიწაზე ტრაკით მოვჯექი. იეჯი დამცინიდა და ისიც წაიქცა სიცილისგან.
წამოდგმომა დავასწრი და ისიც წამოვაყენე.

-კაი რა ნუ დამცინი მერამდენჯერ წავიქეცი ამის დედაშევეცი—კაფეში შევდივართ და ოთხ ყავას კრუასანებთან ერთად ვუკვეთავ-დღეს მე დაგპატიჟებ

-ნუწუხდები მარა თუგუნდა ახლა ვერ დაგაძალებ არ გადაიხადოთქო—გამეცინა და ბარათი მივაწოდე გასატარებლად რადგან ქეში არ მქონდა.

-შემდეგში დამპატიჟებ

-შევთანხმდით.
რაზე?

-ნაყინზე

-სერიოზულად? არ მითხრა რომ ზამთაში ნაყინებს შენც ჭამ

-რათმქუნდა კი

-მეცც—გამიხარდა, რადგან. ჩემს
გარდა კიდევ ყოფილა სეზონის გიჟები ცოტა დავმშვიდდი.
ყავა და კრუასანები შეგვიფუთეს და კაფიდან გამოვედით.

კომპანიაის სავარჯიშოდ დავბრუნდით მაგრამ მანამ სანამ დარბაზში შევიდოდით ყავა დავლიეთ.

-კარგია ენერგიაზე მომიყვანა—სავარჯიშო დაბრაზში მივდივარ და კარინას ვონიონს თავის კუთვნილ ყავას და კრუასანებს ვაწვდი.

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now