🦋ბევრი შეცდომა იქნება და აქედანვე ბოდიშს გიხდით🦋
კარი იღება... ცივმა ოფლმა დამასხა, ვიფიქრე ქურდბები არიან და რაღა მეშველება-მეთქი, მოვემზადე რომ თავში ძლიერად უნდა ჩამერტყა ვინმესთვის, საწოლიდანაც ავდექი, მაგრამ პატარა თეთრი კატა შემობლაცუნდა კნავილ კნავილით.
/-პატარაა, ვისი ხარ?—თავზე მოვეფერე და ხელში ავიყვანე, საშინლად მიყვარს კატები არასდრტოს მყოლია , მათბეწვზე ალერგიული ვარ მაგრამთან წამლები მაქვს და არამგონია. რამე მიქნას უბრალო მოფერებამ.-აქ ვის დაეკარგე?— ტელეფონი ავიღე და ხელხახლა ჩავრთე რომ მშობლებისთბის დამერეკა და გამერკვია ვისი იყო.
როგორს აღმოჩმდა ჩვენი მეზობლის კატაა და ხშირად იპატება ჩვენთან,ამიტომ გავუშვი. ისევ მშობლებს ვესაუბრებოდი.-ეველინ დორმიდან რატომ წამოხვედი? რამე გაწყენინეს?
-არა! რასისულელეა არაფერი—მოვიტყე- უბრალოდ არ მინდოდა ბიჭებთან ერთად ცხოვრება ცოტა დისკომფორტია
-მოიცა გავიწროვებდნენ?
-კარგი შენთვითონ არ იცნობდე შენს ქალიშვის, აქეთ შეავიწროვებს ვინმეს—ჩაგვერთო მამა
-და რომელ ქვეყანაში ხართ?
-ერთი ულამაზესი და უკეთიშობილესი პატარა ქვეყანაა, ჯორჯიაში(საქართველო) არ ვიცი აქაურობა ისე მომწონს მე და მამაშენი კურორტზე მივდივართ თოვში, კიდევ ბევრ ადგილას უნდა წავიდეთ აქ ისეთი სილამაზეა და ისეთი გემრიელი საჭმელები აქვთ, არავინ მაძლსვს რეცეპტს—(მაინც ხო ჩავაკვეხე ე საქართველო)
-კარგი დედა უნდა დავიძინო, თქვენ როდის ჩამოხვალთ?
-ერთ თვეში ზუსტად
-რა ამბავია? კაი ჰო არმაინტერესებს აქ ღამეა და მანდ რაარი არ ვიცი ტკბილი ძილი— ტელეფონი გავთიშე, ისე მეძინებიდა აღარს ბიჭებზე მიფიქრია და არც არაფერზე, გადავეშვი სიზმრების ჯადოსნურ სამყაროში სადაც ყველაფერი არარეალური და სასოამოვნოა.
——-
YOU ARE READING
7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)
Fanfiction❗ყურადღება❗ ფიქციაში იქმება ცენზურა დარღვეული,ვისაც ნერვოზი გაქვთ არ წაიკითხოთ უფრო დანერვოზდებით.⚠️ 🔞(მომენტებში) სცენები. ამიტომ ასეთი ჟანრი თუ არ მოგოწონთ თხოვა იქნება რომ არ წაიკითხოთ