უკვე ძალიან გვიანი იყო, ყველა წავიდა იონჯუნ და ბომგიუს გარდა რადგან თავს ვერ წევდნენ მაღლა, ისევე როგორც ეველინი.
ყველას ეძინა ეველინი კი გაწითლებული დივანზე ეგდო.-ჰიისონ—ამოილაპარაკა და გამომხედა
-გისმენ—თავზე დავადექი, ის კი ყურებამდე გაღიმებული მიყურებდა.
-მეძინება—სიცილის თავიც აღარ ჰქონდა, უბრალოდ გაიღიმა და თვალები დახუჭა.
მის ოთახში იონჯუნი და ბომგიუ იყო, სხვა გზა არც მქონდა. ხელში ავიყვანე, ჩემს ოთახში გავიყვანე და საწოლზე დავსვი.
კარადიდან ჩემს გრძელ მაისურს ვიღებ ტანზე მომდგარ ტოპს და მოკლე კაბას ვხდი. ჩემს წინ საცვლებით ზის, ისეთი ლამაზი ტანიაქ. სავსე მკერდი,გრძელი ფეხები, ლამაზი ბაყვები, წვრილი წელი და გამოკვეთილი ლავიწები.
მისი ყურება ცოტა დიდ ხანს გამიგრძელდა, შევისწავლე ყველა დეტალი თვალით, კარგად დავიმახსოვრე მკერდთან პატარა ხალი, წითელი საცვლები და მისი ლამაზი ტანიც კარგად ჩამეჩდბოდა გონებაში.
ბოლოს მაისური გადავაცვი და უკვე მძინარე საწოლში შევაწვინე.
მეც სადღა დავწვებოდი? გვერდით მივუწექი და რაც შეიძლება შორს გავიწიე მისგან. მას მშვიდად ეძინა მე კი რაღაც მაინც არ მაძლევდა მოსვენების საშუალებას, შიგნიდან მჭამდა და არ მანებებდა თავს.
____
ისევ იგივე მდომარეობაში გავიღვიძე, როგორც მაშინ. ეველინი ჩემზე იწვა და ხელები ძლიერად ჰქონდა შემოხვეული, თავი ჩემს მკერდზე ედო და მშვიდად სძინავდა, ადგომა მინდოდა მაგრამ მისი გაღვიძება არა, ტელეფონი ავიღე და ტვიტერში ჩემი ყალბი აქაუნთით შევედი.
მშვენივრად ვუყვებოდი ფანების კომენტარებს და პოსტებს, მაგრამ საშინელება ხდება გუშინდელ ვიდეოზე, ბიჭებმა ხელში რომ ავიყვანეთ.
საშინლად დაბოღმილი ხალხი არის, ეველინს შეურაცყოფენ, ამცირებენ და დასცინიან.
იმასაც კი წერენ რომ მისი ხმა გაყალბებულია და ბანგ ფიდინიმის ნათესავია.
რა სისულელეა, ჩემი ყურით,რომ არ
მომესმინა მისი ნამღერი ვერც კი დავიჯერებდი, რომ ის მღეროდა. ტკბილი ბოხი და ნაზი ხმა რომლის სხვადასხვა ტონალობაში გადაყვანა მარტივად შეუძლია, ისეთივე ლამაზი ხმა აქვს როგორიც თვითონ არის.
ეს კიდევ არაფერი იმასთან შედარებით რაც შემდეგ წავიკითხე.
ერთერთი ფანი წერდა:
"საშინლად ცუდი აურა მოდის ეველინისგან, ვფიქრობ ბიჭებს ავიწროვებს და მასზე სექსუალურად ძალადობს. მინდა ეველინმა სასწრაფოდ დატოვოს ჯგუფი, ეს მხოლოდ მე არა, თითქმის ყველას უნდა, არც ხმა და სილამაზეაქვს განსაკუთრებულად გამორჩეული, რომ ჩვენი ბიჭების გვერდით იყოს ერთ სცენაზე, "
სამწუხარო ის არის, რომ კომენტარებში ყველა უარყოფითად იყო განწყობილი ეველინის მიმართ, განა ესეთი რა დააშავა, რომ ხალხის ამხელა სიძულვილი დაიმსახურა.
კიდევ ბევრი პოსტი შემხვდა, ძალიან ბერვი იყო და ჰაშტაგს სახელად: #evelynleaveenhypen 900k მეტი გამოყენება ჰქონდა, თითქის მილიონი.
ეს ეველინს არ უნდა გაეგო.
არ ვიცი როგორ მაგრამ ეველინის მკლავებინად გამოვძვრეი და სახმარეულოში გავედი სადაც ბიჭები მაგიდის ირგვლივ იყვნენ შემომჯდარი, ტელეფონები წინ ელაგათ და ნერვიულად იყურებოდნენ.
YOU ARE READING
7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)
Fanfiction❗ყურადღება❗ ფიქციაში იქმება ცენზურა დარღვეული,ვისაც ნერვოზი გაქვთ არ წაიკითხოთ უფრო დანერვოზდებით.⚠️ 🔞(მომენტებში) სცენები. ამიტომ ასეთი ჟანრი თუ არ მოგოწონთ თხოვა იქნება რომ არ წაიკითხოთ