189 19 0
                                    

ჰისონი ყველანაირად გამოუტყდა ევას გრძნობებში, მაგრამ გოგოს უკვე დაკარგული ჰქონდა ყველანაირი ინტერესი მის მიმართ, არ უნდოდა ისეთი ვინმე მოსწონებოდა ვისაც უკვე სხვა უყვარდა ამიტომ ის"გადაიყვარა" ყოველი შემთხვევისთვის მას ასე სჯეროდა.
მთელი დღის განმავლობაში ცდილობდა ჰისონი ევას მიმართ საკუთარი გრძნობები თვალსაჩინოდ გამოეჩინა მაგრამ ყოველივე ცდაზე ფლავდებოდა.
____

-ბავშევო ყველაფერი კარგად მიდის და ორი დიდიიი სიხლე მაქვს თქვენთვის—მენეჯერი რვავეს წინ იდგა და თან ვიდეოს იღებდა.

-გისმენთ დაიწყეთ—ინტერესი კლვდა ნიშიმურას და ერთ ადგილას ვერ ჩერდებოდა.

-პირველი, გრემის ნომინაციაზე ხართ.

-რააა?

-რაკარგია..

-გამოდის რომ ბითიესის შემდეგ კეიპოპის ინდუსტრიაში მეორე კეიპოპ გჯუფი ვართ ვინც გრემზის ნომინაციაზეა წარდგელილი?

-დიახ ევა ეს შენი დამსახურებაა

-არა ეს ბიჭების დამსახურებაა—ყველას კარგად ეტყობოდა სახეზე სიხარული და სიამაყე.

-დაა მეორე??

-დამდა და დაააამმ ეეველინს კონტრაქტის მიხედვით შეეძლება გჯგუფში დარჩენა.

-არარსებობბს!—ყველა მხრიდნ ოვაციები წამოვიდა, იმაზე მეტი ვიდრე წინა სასიხარულო ამბის გაგებაზე. ეველინს ეხვეოდნენ და ლოყებს უკოცნიდენ, ეველინიც გახარებული იყო ამ ფაქტით, არ უნდოდა ბიჭების დატოვება მიუხედავად იმისა რომ ეს ყველფერი მასზე ცუდად მოქმედებს.

-ღმერთს მადლობა მდლობა—დატრიალდა სონუ გახარებული.

-ბიჭებო! ეს სასიხარულო მგრამ რაღაცაზე რომ ვისაუბროთ? ევა დაგვტოვე—ეველინიც გადის ოთახიდან გახარებულ ბიჭებს მარტო ტოვებს.

-გისმენთ

-ბიჭებო...ვიცი რომ გიხარით ეველინის დარჩენის ამბავი, მაგრამ

7 PRINCES OF HELL//ENHYPEN (15+)Where stories live. Discover now