16. Rész

190 8 0
                                    

Aquaworldbe menet Anna Boka karjaiban volt. Próbálta nyugtatni.

-Tényleg, őt szereted..?-csúszott ki a lány száján.

-Volt egy idő, elhittem, hogy ő valóban olyan. De tévedtem.-nézett a szemébe, majd beértek a fürdőbe.-Elmegyek átöltözni-suttogta, majd elindult.

Anna nem akarta ezek után a testvérét látni, így próbálta kerülni őt. Anastasia átöltözött, majd mikor ment ki, Átsék vigyorogva nézték őt.

-Kilépek-nézett rájuk. Az információ hallatán lefagytak.

-Mit mondtál?-kapta el a csuklóját a lánynak, majd magához rántotta Áts.

-Jól hallottad. Nem szeretnék részt venni.-próbált elhúzódni, de nem sikerült.

-Beleesett a fiúba-röhögtek fel-Szánalmas vagy, de majd vissza fogod ezeket kapni, csak várjál még.-lökte el magától, majd elmentek.

Ani egy nagyot nyelt, majd bement egy nagy medencébe. Elhelyezkedett kényelmesen, majd becsukva a szemét elaludt.

Anna Boka mellett volt egész idő alatt. A fiú szemei most csillogtak. Lehet azért, mert alig bírta visszafojtani a könnyeit, de az is előfordulhat, hogy meglátta Anna jó oldalát és fellángolt a szerelem köztük.

-Bokaa-nyöszörgött a lány, mikor megszívta a nyakát.

-Csss. Csak élvezd-simogatta a lány combját, de arcát sose mutatta. Anna tudta, hogy nem akarja, hogy lássa, így nem erőltette.

Eközben Anastasia annyira elaludt, hogy észre sem vette, mikor a vízbe süllyedt. Áts pont arra ment és nézte, hogy mit csinál. Fél percig azt hitte, hogy csak nézi, meddig tud lent lenni, majd rájött, hogy ez nem vicc. Kihúzva a lányt, próbálta felkelteni, de ájult volt. Elment az egyik tanárhoz, aki stabilba helyezte, majd pár perc múlva felébredt.

-Mi történt?-köhögött a lány.

-Víz alatt voltál sok ideig. Mit csináltál?-kérdezte a tanár

-Elaludtam.. ennyire emlékszem.

-Legközelebb óvatosabb legyél.

-Ki vett észre?

-Áts volt.-jelentette ki. Ani csodálkozva bámult maga elé, hiszem nem hitte el, hogy valóban ő volt.

-Köszönöm-nézett a fiúra, majd a tanárra.

-Rosszat sejtek..-nézte őket a két Pásztor.

-Azt ne mond, hogy Áts elkezdett valamit érezni iránta.-fogta a fejét az ifjabbik.

-Áá. Nem hiszem. Lehet kell a tervbe. Ezt bárki megtette volna-vont vállat

-Jó igaz, azért fura lett volna, ha meghalt volna a csaj.

Az Aquapark ideje hamar eltelt. Ani és Boka egyáltalán nem találkoztak. Tartották a távolságot. Anna úgy döntött, hogy a fiúnál alszik.

Holnap lesz az utolsó teljes nap, amit a táborban töltenek. Este lesz egy nagyobb buli, amire mindenki elmegy, de vajon jól fog sikerülni? Ani és Boka képesek lesznek egymás mellett meglenni?

A szétválasztott ikrek (PUF)Where stories live. Discover now