Másnap reggel Anasztázia korán kelt, majd lement reggelit csinálni magának, ám észrevette, hogy Anna a testvére nincs itthon. Anyukájához odament.
-Jó reggelt. Anyu Anna nem jött haza?
-Szia kicsim. Nem ő még nincs itthon. Nagyon aggódok. Hívjam a rendőröket? Mi van, ha elrabolták? -kezdett félni, mire átöleltem
-Biztos, hogy pasizik még mindig-forgattam a szememet.
-Eddig?! Mi van, ha már nem is szűz?
-Biztos, hogy nem az.
-Remélem jó embernél van.
-Biztos vagyok benne. Boka Jánossal az osztálytársunkkal van.
-Ohh oké-mosolygott.
Eközben Anna és Boka kapkodva öltöztek fel,
-Ó, basszus ne haragudj, hogy ilyen sokáig tartott.
-Nem. Én vagyok a hibás-nézett Bokára Anna-Én akartam... nem te.
-És milyen volt?
-Jó-mosolygott majd megcsókolta Bokát-Most már mennem kell...
-Igen tudom. Akkor jössz a táborba?
-Persze. És te? -ölelte át
-Én is-mosolyodott el Boka, majd Anna elment, ám Nemecsek lent várta őt. -Szia. Mi járatban?
-Szia. -nézett rá Ernő -Csak annyi, hogy ha elmegyünk, akkor ki fog vigyázni a Grundra? -kérdezte, Boka meg elgondolkodott
-Várj... Áts ő nem a Pesti Egyetemre jár?
-De...
-Akkor ők is jönnek. -nyugodott le Boka, hogy nem fogják tudni az alatt elfoglalni.
-Oké. Akkor nem zavarok tovább -ment el Nemecsek
Eközben a Váradi családban nagy felhajtás volt.
-Anna! Hogy képzelted, hogy elmész, sőt még ott is alszol egy fiúnál?! -nézett dühösen az anyjuk Annára, aki lefelé nézve meg volt szeppenve.
-Bocsánat anyu, azt hittem csak fél óra az egész... elvette az eszemet...
-Aha. -dőlt hátra a széken -És ezzel szerinted meg tudod magyarázni?
-Anyu már bocsánatot kértem. Esküszöm nem lesz ilyen többé. Mindig szólni fogok.
-Megígéred?
-Meg -nézett fel rá Anna reménykedve.
-Szűz vagy még?
-Anya!
-Kérdeztem valamit. Igen vagy nem?
-Az vagyok.
-Akkor miért voltál nála?
-Megnéztünk egy filmet. Azután pedig már késő volt, és János nem akart hazaengedni.
-Megértem. Sötétben igen veszélyes az utca. Menj fel a szobádba.
-De...-kezdett volna el egy mondatott, amikor félbeszakították
-Nincs de. Siess, öltözz át, mindjárt suli.
-Anyu ezt akartam mondani. A suli ma 9kor kezdődik.
-Akkor van még másfél órád.
KÉSŐBB
Már az iskolában ülnek, ma szintén egy óra lesz csak megtartva. Rácz tanár úr, épp a pénzeket szedte be, amikor bejött az igazgató.
-Jó napot mindenkinek. A táborról szeretnék hírt mondani. Hétfőn 8kor indulunk. Senki se késsen el, a gyülekező 7.15-től van. Edző ruhát hozzatok, mert este lesznek feladatok. Ennyit akartam, sziasztok -ment ki. Mindenki mosolygott, hiszen már várták mikor mehetnek. A tanár végül mindenkitől beszedte.
-Találkozunk 2 nap múlva. Viszlát. -ment ki, mire mindenki elment.
YOU ARE READING
A szétválasztott ikrek (PUF)
Teen FictionNehéz lehet az, amikor az ikertestvéred egy másik csapatban van, aki ellen tudod, hogy harcolnod kell. Ez a regény első sorban egy ikerpár életét mutatja be. Váradi Anna, Pál utcai fiú, aki Boka Jánosba szerelmes, míg ikertestvére, Váradi Anasztázia...