Mindenki ott volt. Az összes csapat tréningben üldögélt, kívéve egyet, Bokáék csapatát.
-Na gyerekek-mondta a szervező-mindenki kövessen engem-indult el, mire mindenki követte őt.
-Figyeld Bokáékat-röhögött fel Márk.
-Hát ezek hülyék-nevetett Áts, majd a csapata többi tagja, kivéve Nemecseket úgyszint követték őt.
-Most.. rajtunk nevetnek..?-húzódott össze Csenge.
-Igen, de nem sokáig-felelte Boka és a szavát elhagyva ott voltunk a ház előtt. Olyan volt mint egy hétköznapi ház, csak virág rajzokkal díszítették ki.
-Mi a...-szólalt meg Anna a házat nézve.
-Na gyerekek. Egy csapat mehet be legelőször. A többit bent megtudjátok. Sok sikert.-ült le egy padra a vezetőnk és a telefonját elővéve nyomogatni kezdte.
A csoportok hezitálva néztél. Legelőször Aniék csapata indult el.
-Szép hely-mosolyodott el Csenge.-Vajon mi lesz itt?
-Nem tudom..-nézett körbe Ani, majd meglátott egy borítékot-hm..-bontotta ki-Kedves csapat. A feladatotok az lesz, hogy minél előbb csináljatok egy slime-ot. Az alapanyagok az asztalon vannak. Hajrá.-olvasta fel, majd lerakta az asztalra a papírt.
-Uhh. Slime-ot? Imádom, sokszor csináltam ilyet.
-Akkor irány az asztal-szólalt meg Boka, mire mindenki követte az utasítását.
A teremben kettő felnőtt volt összesen. Az egyik az, aki méri az időt, a másik aki, ha valami baj lenne, tudjon segíteni.
-Szóljatok, ha indulhat a stopper-szólalt meg a magasabbik férfi. A csapat körbenézett, hogy mi, hol van, majd Csenge határozott mozdulattal bólintott és elindult a stopper.
-Vödör-vette maga elé-víz, színezék ragasztó-kapkodott össze-vissza. A többiek tátott szájjal nézték, hogy mit csinál.-keverés..-keverte gyorsan össze-KÉSZ-kiabálta, és a stoppert leállították.
-Köszönjük, remélem, hogy jól éreztétek magatokat. A slime-ot nyugodtan elvihetitek, kérlek fáradjatok az udvarra-mutatott az ellentkező irányba, ahonnan jöttek.
-Mi is köszönjük.-mondták egyszerre, majd kimentek.
-Elképesztő voltál...-ámult el Ani
-Hogy vagy ilyen gyors?-Nézett rá Boka, majd a többiek is beszálltak a beszélgetésbe.
Ám eközben Annáék voltak a soron.
-Slime-ot?-nézett Áts értetlenül.
-Az mi?-kérdezett vissza Márk
-Az a trutyi-rázta ki a hideg Ildikót-tudjátok, olyan mint a takony...
-Ilyet kell csinálnunk?-undorodott el Feri, mikor mindenki bólintott-ki tud ilyet?
-Én megpróbálhatom.-szólalt meg Anna-nem lehet nehéz-állt az asztalhoz, majd elkezdte és a stopper elindult-rakjunk bele mindent.. az a legegyszerűbb-öntött bele mindent, majd nézte-és most?
-Szerintem össze kell keverni...-gondolkodott Ildi
-Gondolod?-kevergette
-Nézd-mutatott rá, hogy már kezdett összeállni
-Ennyi?
-Gondolom...-bólintott, majd a stopper leállt.
Őket is a kertbe küldték ki, majd hallották, hogy a kövi csapat izgatottan sikított fel a Slime szó hallatán.
Vajon ki volt a leggyorsabb?
STAI LEGGENDO
A szétválasztott ikrek (PUF)
Teen FictionNehéz lehet az, amikor az ikertestvéred egy másik csapatban van, aki ellen tudod, hogy harcolnod kell. Ez a regény első sorban egy ikerpár életét mutatja be. Váradi Anna, Pál utcai fiú, aki Boka Jánosba szerelmes, míg ikertestvére, Váradi Anasztázia...