Reggel Anna hamarabb felkelt, mint Boka, ezért úgy gondolta, hogy körbenéz. A fiú telefonjához nyúlva feloldotta és megnézte az üzeneteket. Semmi gyanúsat nem talált, így visszahelyezte oda, ahonnan elvette. Bokának nem voltak titkai, ő nem olyan típusú ember volt. Egyetlen hibája volt, az, hogy érzéseit próbálja nem kifejezni. Ha szomorú, ha boldog. Bár senki nem tudja, csak érezni lehet, hogy Anna nem tudja pótolni a kis Anastasiát.
Pár perc múlva Boka is felébredt. Átölelte a lány derekát és bámulta őt, de egy szót sem szóltak egymáshoz.
-Mennem kell. Át kell még öltöznöm. Remélem, hogy nem lesz bajod.-hajolt le a lány egy csókért.
-Most, hogy mondod, súlyos betegségben szenvedek.
-Tényleg? Milyenben?-mosolyodott el Anna
-NHEA-ban.
-Még nem is hallottam ezt. Mit jelent?
-Ne hagyj el Anna-kacsintott. A lány nevetve a hajába markolt, majd mégegy csókot nyomott a szájára.
-De sajnos muszáj lesz. Reggelinél találkozunk. Estig kibírod, ugye?
-Addig hol leszel?
-A csapatommal. De ma úgyse csinálunk sok mindent, szóval nem kell aggódni. Lehet, hogy csak fürdeni megyünk-mosolygott vissza az ajtóból a lány, majd elhagyta a szobát.
Ani nem aludt szinte semmit az éjjel. Bár tele volt emberekkel, mégis egyedül érezte magát. Ez volt élete legrosszabb tábora.
Ahogy üldögélt egy asztalon, mellé társult Áts is. A lány meglepődve nézett rá.
-Figyelj, tudom, hogy nem igen szeretnél velem beszélgetni, stb. Átérzem, hogy mit érezhetsz, kicsiként engem sem szerettek. De sikerült megtalálnom az otthonomat. A Fűvészkertet, ahol barátokra leltem és ahol tudok egyedül lenni, gondolkodni. Lehet, hogy most lent vagy, és tudom, mindig van lejjebb, de lehet feljebb haladni is. Bíznod kell magadban. Ha meg sem próbálod, nem fog sikerülni. Ugyanott fogsz maradni. Nincs mit veszítened.-Karolta át egyik kezével Ani vállát. A lány elgondolkodott. Rájött, hogy igaza van Átsnak, de félt a változástól, félt attól, hogy mit fognak rá mondani a többiek, de legfőképpen attól félt, hogy Boka mit mondana, ha bevallaná neki érzéseit.
YOU ARE READING
A szétválasztott ikrek (PUF)
Teen FictionNehéz lehet az, amikor az ikertestvéred egy másik csapatban van, aki ellen tudod, hogy harcolnod kell. Ez a regény első sorban egy ikerpár életét mutatja be. Váradi Anna, Pál utcai fiú, aki Boka Jánosba szerelmes, míg ikertestvére, Váradi Anasztázia...