2. Rész

518 24 1
                                    

Reggel mindenki a suliban volt, viszont az óra még nem kezdődött el. Boka János Annával beszélgetett.

-És... hogy hogy ezt a sulit választottátok?

-Igazából közel lakunk, és a húgunk ide jár bölcsödébe.

-Van húgotok? -mosolyodott el -És hány éves?

-5 hónapos picike még.

-Nekem is van egy húgom, viszont ő már kettő éves.

-Aranyos lehet -mosolygott Anna

-Az. Na de. Hogy vagy?

-Jól. Te?

-Én is.

-Papuskáim, ti tényleg ilyen unalmasak vagytok? -nézett rájuk Csónakos

-Miért lennénk? -nézett rá Boka vigyorogva

-Hát..., hogy alap dolgokról beszéltek. Valami izgiről nem tudtok? Mondjuk arról, hogy hogy állíthatnánk meg a Vörösöket?

-Hohóóó- nézett rájuk Anasztázia- Miért akartok megállítani? A Grund minket illet. Legalábbis ezt mondta Áts Ferenc.

-Az a miénk, nem a tiétek-szólalt meg Anna- És maradj csöndben. Úgyis bénák vagytok elvenni.

-Tudod ki a béna? Az te vagy. -mondta dühösen Ani, mire Anna leöntötte vízzel.

-Máskor fogd be Anasztázia! Tanuld meg, hogy vesztes vagy.

-Tudod mit?! Mostantól nem vagy a testvérem! -ült le Nemecsek mellé, aki arrébb húzódott.

-Te se kellesz nekem! -fonta össze a karját és nézett maga elé.

Az óra elkezdődött így mindenki leült a helyére. Épp Rácz tanár úr jött be, és tanítani kezdett. Mindenki csendben figyelt, és értelmezte, amit mond a tanár. Majd az óra végé fele összepakol, majd ránk figyel.

-Gyerekek, jövőhéten lesz egy tábor, ami egy hetes. Balatonon lesz, az egész 9. osztály és a Pesti Egyetem fog menni. Az egész tábor 10.000 Ft, reggeli, ebéd, vacsorával ellátva. Örülnék, ha mindenki tudna jönni. Már csak egy nap van, hogy leadjátok a pénzt, amit borítékban kérek holnapra. Világos?

-Igen. -mondták egyszerre, majd kicsöngettek.

A tanár épp ki akart menni, ám visszafordult.

-Most nem lesz több órájuk, csak ez az egy volt. Menjenek haza. El vannak engedve-mosolygott, majd kiment, és mindenki fülig érő szájjal hagyta el a termet. A Pál utcaiak kint megálltak, és Boka szólalt meg.

-Akkor ki jön erre a táborba? -nézett körbe, és mindenki azt mondta, hogy „én". Rendben. Akkor ma nem lesz gyűlés, senki ne várjon ott. Hétfőn ott találkozunk rendben?

-Igen. -majd mindenki elment, kivétel Anna és Boka.

-Ne búsulj Anna. Nem lesz semmi baj. -ölelte át a vállát

-Soha nem veszekedtünk. És még nem volt ilyen -könnyezett

-Hidd el ki fogtok békülni, csak meg kell nyugodnotok -mosolygott

-Remélem. -Ölelte át, majd megcsókolta, mire Boka lefagyott.

Az a csók nem csak egy semleges csók volt. Abban a csókban minden benne volt. Vágy, szomorúság, magány, szerelem. Boka két percig csak a földet nézte.

-Hű... Ez...

-Bocsáss meg... nem akartam...-Akadozott, de Boka a derekánál megfogva vadul csókolni kezdte. Ám Ani éppen akkor jött ki, és direkt neki ment Annának majd elrohant, de a lányt ezt nem érdekelte, csak beletúrt a hajába.

Eközben Ani sírva hazaért és becsapta az ajtót, majd az anyja bement.

-Baj van szívem? -kérdezte aggódva

-Nem- ült fel és letörölte a könnyeit.

-Akkor miért itatod az egereket?

-Csak lesz egy tábor... ahol az egész... 9. osztály ott lesz és kötelező... és a Pesti Egyetemről is jönnek...-majd elgondolkodott -Félek, hogy kiröhögnek...

-Jajj kincsem ne félj-ölelte át, majd megpuszilta -Semmi baj nem lesz. Mikor van, és mennyibe fog kerülni?

-10.000 Ft és jövőhét.                                                                                                                                       

-Rendben. Mikorra kell leadni a pénzt?

-Holnapra-ölelte át

-Rendben, akkor összerakom. Húgod?

-Pasizik -vontam vállat

-Ohh...-mosolygott-rendben.

Eközben Annáék Bokához mentek, és ott csókolták egymást.

-Nagyon jól csókolsz -suttogta Boka szerelmesen

-Köszönöm-zavarodott össze-Te is.

-Csss -döntötte az ágyra, majd lassan felé ment, amitől a lány elvörösödött, és Boka a nyakát kezdte puszilni lágyan, mire Anna halkan nyögdécselni kezdett. -Ohh ne hagyd abba, imádom ezt a hangot -folytatta-.

A Vörösingesek, végül nem tartottak gyűlést, mert ÁtsFerenc elfoglalt volt.

A szétválasztott ikrek (PUF)Where stories live. Discover now