KÉT NAPPAL KÉSŐBBAz ikrek reggel korán keltek, épp a buszhoz mentek, ám az úton nem szóltak egymáshoz. Amikor odaértek, már mindenki ott volt. Rácz tanár úrhoz mentek, aki felírta a nevüket.
-Ezek szerint, mindenki itt van. Menjetek fel a buszra, üljetek le. Két perc és indulunk. -Intett a tanár, és mindenki elfoglalta a helyét. Anna Boka mellé ült, aki mosolyogva átölelte.
-Hogy aludtál szépségem? -simogatta a haját. Anna elpirult.
-Köszi jól. Te? -kérdezte, de választ nem kapott, mert Rácz beszélni kezdett.
-Na gyerekek. Mindenkinek meg van minden cucca? -kérdezte, és mindenki bólogatott -Nagyszerű. Zamárdiba megyünk. Ahogy odaérünk mindenki lepakol, és elmondjuk, a programokat. -ült le a helyére.
Az úton semmi érdekes nem volt. Anna és Boka összebújva sugdolóztak, majd a lány János vállán elaludt. Anasztázia a leghátsó ülésen ült, egyedül. Ő zenét hallgatott, és figyelte a tájat.
Kb. 2 óra alatt odaértek. Mindenki leszállt a buszról, és a bőröndjüket cipelték.
-Nehéz? -kérdezte Boka Annától, halványan bólintott- add csak -vette át, és a kijelölt szobába vitte. A lányok és a fiúk külön voltak. Egy szobában öten lehetett lenni, így a gyerekek felosztották ki, kivel lesz.
Mindenki elhelyezkedett. Rácz Szólt, hogy ne ijedjenek meg, majd a nagyoktól, ők is velünk vannak. Beültek a társalgóba, ahol Rácznál volt egy kosár, abban pedig nevek.
-Ebből a kosárból kell húznotok. Nevek lesznek benne, pl. Bud Spencer. Feladat az, hogy megtaláld a párodat. most összesen 30-an vagytok, így hat csapat lesz, amikben 5-en lesztek. Gyertek. -hívott oda mindenkit a tanár. Két perc alatt elfogytak a lapok a kosárból és mindenki kereste a párját.
-Anna -ment oda Boka hozzá -Te kit húztál?
-Terence Hill-t... Te?
-Orlando Bloom-t -túrt a hajába
-Külön leszünk -szomorodott el Anna
-Sajnos, de ez nem akadály, hogy ne legyünk együtt -nézett a szemébe, és elmosolyodott, majd tovább kereste a párja többi tagját, végül megtalálta. -Orlando Bloom? -kérdezte, és mindenki bólintott. Három fiú és két lány volt. Boka, Csele, József, Csenge, Anasztázia. Ketten egyetemisták voltak. Eközben Anna is megtalálta a helyét, viszont Áts Ferenccel, Pásztor Márkkal, Ildikóval, Nemecsekkel volt.
-Remélem már mindenki megtalálta a helyét. A program a következő. Délelőtt séta Zamárdiban, 13-tól ebéd 14:30-ig. Ebéd után pihenés. 16-tól fürdés a tóban, 18-ig. 18:30-tól vacsora 20-ig. 21-től pedig program. Világos? Hogy ne felejtsétek el, ki van rakva a terem ajtajára. Addig mindenki menjen kipakolni! -Szólalt meg Rácz tanár úr, és mindenki elment.
YOU ARE READING
A szétválasztott ikrek (PUF)
Teen FictionNehéz lehet az, amikor az ikertestvéred egy másik csapatban van, aki ellen tudod, hogy harcolnod kell. Ez a regény első sorban egy ikerpár életét mutatja be. Váradi Anna, Pál utcai fiú, aki Boka Jánosba szerelmes, míg ikertestvére, Váradi Anasztázia...