selam!!
***
sonunda yaz tatili olmuştu.
ailecek -babamızla- masada yemek yiyorduk.
chan'la arada göz göze geldiğimizde bana göz kırpıyordu. tatlı utangaçlık bedenimi sararken gülümsüyordum ona kaçamak bakışlarım ile.
"sizde bir gariplik var." dedi babam gülüşünü saklamaya çalışan bana imayla bakarak.
chan ortamı toparlamaya çalışarak söze girdi. "yok ya, sadece bugün biraz sahilde gezeceğiz de o yüzden heyecanlıyız. temiz hava falan iyi gelir." chan babasına cevap olarak sallamıştı bir şeyler.
yemeklerimizi yerken üst bacağımda chan'ın narin ellerini hissettiğimde boğazımdaki lokma ile bir süre kalakalmıştım. yemeğini yerken bir yandan yavaçşa üst bacağımı okşuyordu. alt taraflarımın karıncalandıgını hissediyordum. vücudumda farklılaşan bir şeyler olduğu çok belliydi.
midem heyecanla karışık bir ağrı ile dolarken bu hale gelmemin sebebinin chan'ın dokunuşları olduğunu farkettim.
fazla bilgisizdim bu konularda belki ama şu an gerçekten ona ihtiyacım vardı. chan'a baktığımda bana tatlı gülümesemesi ile güldüğünde utanmıştım.
masadan afiyet olsun diyerek kalktığımda önümdeki şişliği şortumdan belli olmaması için tişörtümle dikkatlice kapatıp tuvalete doğru ilerledim. vücudum ve yanaklarım sıcacık olmuştu.
içerdeki konuşmaları dinlerken babamın toplantısının çıktığını ve evden sakince ayrıldığını duydum.
bir şey anlamadığına sevinmiştim.
küveti doldurup üstümdekilerden kurtulmaya çalışırken kapısı birkaç kez tıklanmıştı tuvaletin. chan'ın tatlı sesi kulaklarımı doldurmuştu. "sevgilim iyi misin?"
yanaklarım utançtan kızarmıştı. altımdaki şortumu çıkarmış sadece erkekliğimi kapatan tişört ile kalmıştım.
utangaçlığımı biraz yenmeye çalışarak ve üstümdekini çekiştirerek kapıyı araladım. chan içeri girdiğinde önce utangaç yüzüme ardından da altımdaki büyük şişliğe baktı.
sanırım ona ihtiyacım vardı. ama tedirgin hissediyordum. çünkü daha önce karşılıklı olarak birbirimize hiç dokunmamıştık. bu yüzden ikimiz de biraz çekiniyorduk.
fazla tecrübesiz olsam da bu gece chan'ın kollarında onunla bir olmak istiyordum..
o yüzden utangaçlığını üstünden atıp sordum. "şey benimle duşa girmek ister misin?" chan sıcak bir gülümsemeyle başını salladığında ona yaklaşıp üstündeki tişörtü çıkardım usulca.
chan'ın kaslı göğsü başımın dönmesine sebep olurken chan boxerı ile beraber pantalonunu çıkarmış karşısında çırılçıplak bir şekilde tüm seksiliği ile duruyordu.
boynuma narin bir öpücik bıraktıktan sonra üstümdeki tişörtü tek hamlede çıkarmıştı.
ben karşısında çırılçıplak kalırken bir kez bile bakmamıştı bedenime. deli gibi utandığımı biliyordu...
usulca elimden tutup küvete ilerledi. öncelikle o ılık ve köpüklü suya yavaşça girdi. sırtını küvet başına yaslayıp gözlerime baktı. ben de sırtımı göğsüne yaslayacak şekilde önüne oturmuştum.
sevgilimin sertleşmiş olduğunu alt taraflarımda hissederken gülümsedim.
chan belime sarılıp ufak öpücüklerini bıraktı çıplak omzuma. öpücükleri omzum ardından boynumu ve çenemi bulduğunda kafamı arkaya atıp ona doğru dönmüş, daha rahat öpmesi için imkan tanımıştım ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strawberries & cigarettes ★ hyunchan
Fiksi Penggemarannesiz ve babasız olan hwang hyunjin, ona karşı sevgi dolu üvey abisi chris bang, çilekler ve sigaralar.