selam!!
oy yorum??
***
chan kızarmış gözlerle hyunjin'in saçını okşamaya devam ediyordu. "hyung, sen uyu lütfen." hyunjin son nefesini verircesine yorgundu sanki. az önce, chan'ın verdiği bir bardak sütü bile zor içmişti.
"saçmalama bebeğim, sesin bile çıkmıyor baksana. sen uyumazsan ben de uyumayacağım."
banyonun paspasında oturuyorlardı. hyunjin eğilip kafasını chan'ın dizine koydu ve boylu boyunca uzandı. sığmayınca bacaklarını kendine topladı.
chan usulca karnını, midesini okşadı, eğer hyunjin biraz daha kusarsa kollarında öleceğinden korkuyordu.
hyunjin hıçkırdığında chan içinden küfürler savuruyordu. "hastaneye mi gitsek? bebeğim yalvarırım. bak, çok korkuyorum, haydi gidelim lütfen."
"ben iyiyim channie, endişe etme."
"hadi uyuyalım." dedi chan'a. "uyuyabilecek misin?"
sahtece esnedi hyunjin, "hmhm, bir anda uyku bastırdı."
chan onu dikkatlice kucağına alıp odasına götürdü. saçlarını alnından çekip alnını uzun uzun öptü, "iyi uykular bebeğim."
"iyi geceler channie!"
chan odasından çıktığı anda koşarak odasının tuvaletine gitti ve içtiği sütü kustu.
bir süre sonra kusması kana dönüştü. iğrendiğinden dolayı daha da kustu. boğazı çok acıyordu.
kanlar içinde kalırken derin nefesler almaya çalıştı. kanaması durmayacaktı.
çünkü hemofili* hastasıydı.
elini yüzünü yıkayıp üstünü çıkarmak istiyordu.
ama gözleri usulca kapandı. bedeni yere düşerken derin bir uykuya daldı küçük.
henüz 15 yaşındaydı. ve bunları hak etmeyen bir çocuktu.
###
*: kanın pıhtılaşmasını sağlayan değerlerin eksik olduğu bir hastalık. bir yer kanayınca kan durmuyor falan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strawberries & cigarettes ★ hyunchan
Fanfictionannesiz ve babasız olan hwang hyunjin, ona karşı sevgi dolu üvey abisi chris bang, çilekler ve sigaralar.