⤹ ₊˚ ʚɞ Yüzlerini avuçlarının içine aldığında
Renjun, ellerin ona uzanıp yüzünü yakalayınca, yanakları avucuna bastırdığında seninle savaşmaya hazır. Yine canını sıkmak üzere olduğundan emin, ama gözlerindeki yumuşaklık ve yüzündeki aptal sırıtışla kalbi biraz daha kabarıyor; ve dudaklarından bir 'Seni seviyorum' düşer ve eli avucunu yerinde tutarken eli senin arkanı tutarken kendi kendine yerleşen gülümsemeye karşı koyamaz. O da tekrar diyor ve ikiniz bir iki dakika ya da daha fazla böyle mutlu ve aşık kalıyorsunuz.
Jeno bitkin ama beyni bir olimpiyat yarışındaymış gibi koşmaya devam ediyor - yüzünü bilgisayar ekranından nazikçe kaldırdığında ve yorgun gözleri yumuşak bakışınla buluştuğunda ve kulakları şakacı azarlamanı karşılayana kadar durana kadar. "Bu hızla, güzel beynini yakacaksın; neden birlikte dinlenip biraz kestirmiyoruz?" gülümsüyor ve gözlerini kapatıyor, alnını senin alnına yaslamak için öne eğiliyor ve sadece başını sallıyor.
Kahkahaların sesi, sahte sinirli hırıltılarınız ve Haechan'ın yüzünü kavrayıp yanaklarını ellerinin arasına alana kadar amansız alaycılığı. Konuşmayı kesiyor ve doğrudan sana bakıyor, sessiz küçük yudum dışında etkilenmemiş gibi görünüyor. Sonra sinir bozucu dudakları, "Bu bizim öpüştüğümüz kısım mı" derken o sinir bozucu yarı sırıtışla kıvrıldı ve bu bir soru değil çünkü zaten eğildi.
Jaemin şekerlemeden zar zor uyandı, ellerinin yüzünü kavradığını hissettiğinde, akşam yemeği hakkında bir şeyler mırıldanıyorsun ama şu anda tek düşünebildiği dokunuşunun ne kadar sıcak olduğu ve sadece manzarayı görmek için gözlerini açıyor darmadağınık saçların ve yeni uyanmış gözlerini görünce kalbi şişiyor. Dudaklarına bir öpücük kondurmak için biraz öne eğiliyor, ardından sıcaklığının biraz daha tadını çıkarmak için gözlerini tekrar kapatıyor ve "Beş dakika daha, aşkım" diye fısıldıyor.
İKİNCİ KİTAPP
18.03.22