ℕ𝕔𝕥𝟙𝟚𝟟

1.1K 18 1
                                    




Hoşlandıkları kişinin yanındaki davranışları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoşlandıkları kişinin yanındaki davranışları



Taeil

Çok utangaç. Taeil kendini çok tutkulu, hassas ve yumuşak gösterecek. Her zaman yanındayken senin rahat ettiğinden emin olmak ister ve aynı zamanda çok iyi huyludur. Taeil seninle sürekli flört edecek tipte değil, daha soğukkanlı ve hareket etmeden önce sularını test etmeyi seviyor. Gerçek bir beyefendi. 

Johnny

Johnny çok olgun davranacak ve sana karşı bir hamle yapmadan önce senin de onunla aynı şekilde hissettiğinden emin olması gerekiyor. Muhtemelen tüm başarıları hakkında övünecek ve oldukça flört edecek, ancak bu mantıklı geliyorsa her zaman uygun bir şekilde lol. Bu adam sen etraftayken oldukça soğukkanlı ve kendinden emin olacak. 

Taeyong

Bu adam çok tahmin edilemez biri... ama kesin olan bir şey var ki, seninle olabildiğince çok konuşmaya çalışacaktır. Kendine yeterince güveniyorsa seninle flört etmeye çalışacaktır ama aslında çok utangaçtır. Taeyong kendini zeki ve komik olarak sunmaya çalışacak. 

Yuta

Bu herif ÇOK FLÖRTÖZ VE CESUR olacak. Yuta ilk hamleyi yapmaktan korkmaz ve elde etmesi zor oynamayı sever. Olgun, tutkulu ve duyarlı görünmek istiyor ve seni daha derinden tanımaya çalışacak. Bu adam da çok dikkatli, bu yüzden sevdiğin ve sevmediğin şeylerle ilgili tüm küçük ayrıntıları fark edecek. 

Doyoung

Başka bir beyefendi. Doyoung akıllı, olgun, besleyici ve hassas görünmeye çalışacak. Çok iyi huylu olacak ve eğer çizgiyi aşarsa en kısa zamanda özür dileyecektir. Bu adam uygun hamleler yapacak, ama çok riskli şeyler değil.

Jaehyun

Kendini akıllı, cömert, açık fikirli, rekabetçi ve çok güçlü iradeye sahip biri olarak sunmak istiyor. Jaehyun seninle olabildiğince çok konuşmaya çalışacak, böylece seni biraz daha tanıyabilir. Önce arkadaşın olmak istiyor.

Jungwoo

Jungwoo, Johnny ve Doyoung'un bir karışımı gibidir. Olgun, empatik, duyarlı ve besleyici görünmek ister. Sana karşı oldukça soğukkanlı ve kendinden emin davranacak, ancak uygun bir şekilde flört etmeye çalışacak, çok riskli bir şey değil. Jungwoo ayrıca hareket etmeden önce suları test etmeyi sever ve aynı zamanda çok iyi huyludur.







Bir şey demek istiyorum lütfen bunu uyun

Birinden hoşlanıyorsanız ilk başta çok yakın olmadan arkadaşı olmaya çalışın en azından onu biraz tanırsınız. Bunu yaklaşık 2 yıl önce yapmıştım ve beni kimlerden nasıl kurtardığını asla tahmin edemezsiniz ki ben bile bilmiyordum neler ile karşılaşacağımı. Tşk kendim.

Ama dediğim gibi çok yakın olmayın çünkü eski erkek arkadaşım bu taktiği benim üzerimde kullanmıştı, baya yakın arkadaş olmuştuk bff falan sonra bu bir anda itiraf etti arkadaş olmadan önce de hislerim vardı diye şimdi yazdığım gibi *eski* arkadaşım

11.04.22










Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin