Üretken olamadığın için kendini suçlu hissettiğinde sana yardım etmek
Kun
Kun çok tatlı! Boş ve işe yaramaz hissetmekten kaçınmak için sürekli bir şeyler yapmak zorunda olduğunu düşünmenin nasıl bir his olduğunu biliyor, bu yüzden bir molayı cazip hissettirmek için elinden gelen her şeyi yapardı.
"Gelip benimle oturmak istemiyor musun?" dedi Kun, kollarını sana sararak arkadan bir kucaklama yaptı. "Sana çay yaptım. Gel benimle iç."
Ten
Ten hayırı cevap olarak kabul etmez. Ne zaman ölmek üzere olduğunu her zaman bilir ve istesen de istemesen de dinlenmek için gereken zamanı ayırmanı sağlar.
"Umurumda değil," sana dik dik bakar. Gerekirse seni yatağa sürüklerdi. "Oturup televizyon izleyeceğiz ve çilek yiyeceğiz ve bundan hoşlanacaksın."
Winwin
Tüm üyeler arasında senin için en çok endişelenen Sicheng olurdu. Bunu dışarıdan belli etmez, ama ne zaman bütün gece yatsan, işe ya da kütüphaneye geç kalsan, sonunda kırılana kadar midesinin derinliklerinde bu endişeli duyguya kapılır.
Yataktan kalkmaya çalıştığınızda Winwin sana "Bugün izinlisin" diyor. Sana sarılır, hareket edememen için kollarını sana sarar. "Kontrol ettim. Benimle bir gün geçirmeyi göze alabilirsin."
Lucas
Lucas çok iyi kalpli bir insan. Sanki senin kendini fazla çalıştırdığını görse çok üzülürdü, ama yüzüne karşı yufka yürekli kalırdı. Sana her zaman kahve ya da çay getiriyor ve çalışırken hiçbir öğünü atlamadığından emin oluyor.
Ancak, bazen sadece bir molaya ihtiyacın olur ve o günlerde Lucas, izin alıp onu takip etmeni sağlar. Seni öğle yemeğine çıkarır ve bir kez olsun kendine zaman ayırdığın için kendini suçlu hissetmemen için eğlenmeni sağlardı.
Xiaojun
Junnie her zaman sessizce seni izliyor. Her gece öğün atlamamanı ve yeterince uyumanı sağlar, ancak aynı zamanda süper üretken olmadığında hissettiğin suçluluk duygusunu da anlar. Küçük başlardı, seni onunla küçük molalar vermeye zorlardı, böylece çok sarsıcı hissettirmezdi.
"Merhaba" diyor telefonda. "Sabahtan beri çok çalışıyorsun. birlikte öğle yemeği hazırlayalım ve biraz ara verelim, tamam mı?"
Hendery
Hendery, inan ya da inanma, sana karşı çok koruyucu. Mola verdiğinde kendini kötü hissettiğini biliyor ve bu molaları senin için keyifli hale getirmek için çok çaba harcıyor. Beynini meşgul etmek istiyor.
Birlikte en sevdiğiniz programlardan birini izlerken, onunla bir şeyler atıştır. Çalışmadığın gerçeğinden seni uzaklaştırmak için çok konuşuyor. Geçen hafta seni çok stresli gördükten sonra sadece seni güldürmek istiyor.
Yangyang
Gerçekten tek amacı tüm işine ara vermeni sağlamakken, ona bir iyilik yapıyormuşsun gibi gösterirdi ve belki gizliden gizliye daha iyisini biliyorsundur, ama arkana yaslanıp nefes almana izin vermek o kadar güzel ki, onun dikkatini dağıtmasına izin verme.
"Bana yardım ettiğin için teşekkür ederim, y/n," diye sana çok sıcak bir şekilde gülümsüyor. "Sen olmasaydın bu yüz maskelerini nasıl kullanacağımı nasıl çözerdim bilmiyorum."
20.03.22