Yaptıkları çekici şeyler!!
Taeil — Konuşurken seni daha iyi görebilmek için saçını yüzünden çeker. Çoğu zaman sıradan, bilinçaltı bir jesttir; seni dikkatle dinliyor ve gözleri yüzüne düşen saç tellerinde oyalanmaya devam ettiğinde, onları kulağının arkasına sıkıştırıyor veya yüzünden uzağa doğru itiyor. Bunu o kadar sık yapıyor ki bir süre sonra alışman gerekiyor ama her zaman kalbin çarpıyor.
Johnny - Seni öptüğünde, kot pantolonunun kemeriyle oynamayı seviyor. Bu yeterince masum bir jest, bunu yapmaya pek niyeti yok ve çoğu zaman alışkanlık oluyor. Parmağını etrafına doluyor, seni kendine doğru çekiyor ve sonra eli beline doğru hareket ederek kalıcı dokunuşlar bırakıyor.
Taeyong - Senin için ağır şeyler taşımayı teklif ediyor, sonra kollarını dirseklerine kadar kıvırıyor ve taşımakta zorlandığın her şeyi zahmetsizce kaldırıyor ya da yorucu resmi etkinliklerden veya akşam yemeklerinden sonra eve giderken bir eliyle gömleğinin kollarını yukarı çekmekle kalmıyor, diğer elini direksiyonda tutarken gömleğinin üst düğmelerini de açıyor.
Yuta - Bir şeye odaklanıyor; ona baktığını fark etmediğini sanırsın ama birden o gözleriyle sana bakar ve sen kızarana kadar sana bakar. Yarı kapalı gözlerle ve dudaklarında bir sırıtmanın hayaleti ile sana bakarken gözlerindeki oyuncu ama yoğun parıltı başka tarafa bakmayı zorlaştırıyor.
Doyoung - Birlikte film izlerken dikkatin dağılmış bir şekilde sana bir parça patlamış mısır yediriyor ve dudaklarının parmak uçlarına değdiğini hissettiğinde, dokunuşu gözleriniz yavaşça buluşana kadar kasıtlı olarak orada kalıyor. Ancak o zaman, ağzına bir patlamış mısır patlatmadan önce hafif bir yarım gülümsemeyle uzaklaşır, bakışları sana sabitlenir.
Jaehyun - Saçıyla oynadığında veya ona baş masajı yaptığında hafifçe mırıldanması ve inlemesi. Belki birlikte netflix izlerken ya da onu iş stresi içinde gördüğünde sıradan bir jesttir. Uğultuları derin, alçak, çok yumuşak ve kulağa çok hoş geliyor - neredeyse sersemletici. Minnettar bir öpücük kondurmak için bir elini başından alıp dudaklarına doğru götürüyor, gözleri kapalı ve zihni mutluluk içinde.
Jungwoo - Hiç beklemediğin bir anda seni öpmeyi seviyor. Sen konuşurken, seni dinlerken hafifçe çenenin üzerinden geçer ve dudakları seninkilerle buluşurken nazikçe çeneni tutar ve başını yukarı kaldırır, sözlerinin izini sürerken öpücüğün içinde sırıtır ya da düzeltiyormuş gibi elini saçının önünden geçirir ama eli başının arkasına ulaştığında, bir öpücük çalmak için seni kendine çeker.
Mark - Sevimli, kıkırdayan bir karmaşadan bir saniyede seksi olmaya nasıl gidebileceği. Bir dakika, oyun dövüşü yapıyorsunuz, ağzından kaçan gıdıklama, sinirli ama neşeli kıkırdamalar ve kahkahalardan kaçınmak için seni kol mesafesinde tutuyor ve bir sonraki, sırtın bir duvara bastırılana kadar cesurca kişisel alanına giriyor. .
Haechan — "Oh evet?" gibi şeyler söylüyor. "Bu konuda ne yapacaksın?" "Bana bunu yaptır." Gerçekten çok küçük bir şey olsa da, bu sözleri söyleme biçimindeki bir şey kalbine bir şeyler yapıyor. Kelimeler dudaklarından öyle yumuşak bir şekilde geçiyor ki, sesi hafif, gözleri muzip bir parıltıyla dolu, sana meydan okurcasına bakarken dudaklarında ki küçük bir sırıtış yerini eksik etmiyor.
27.03.22
Yarın mat sınavı var ve 2 haftadır çalışıyorum hiçbir şeye bu kadar çalışmamıştım.