ℕ𝕔𝕥𝟙𝟚𝟟

1.1K 17 0
                                    




Biraz daha aşık oldukları anlar 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz daha aşık oldukları anlar 



Tek bir bakışla, kısa bir bakışla iletişim kurabildiğinizi fark eden TAEIL, biraz daha aşık olur. Gerçekten yapmak zorunda kalmadan biriyle konuşabilmek konusunda çok özel bir şey var. Uzun bir günün ardından eve gelmek ve konuşmak için bile enerjiye sahip olmamak, ancak senden yumuşak, anlayışlı bir bakış ve güven verici bir el sıkışması aldıktan sonra biraz daha iyi hissetmek ya da ikiniz bir iç şaka üzerinden göz teması kurduğunuzda kalbinin hızlandığını hissetmek. 

JOHNNY, en iyi olmayan zamanlarda paylaşılan her kahkahaya biraz daha aşık olur; ikinizin birbirinizle tartıştığınız, hem üzgün hem de gergin olduğunuz ve yine de bir şekilde, birdenbire kendinize rağmen gülmeye başladığınız anlardır. İşlerin istediğiniz gibi gitmediği ve stresin hakim olduğu, ancak birlikte gülerek, kendinizle ve birbirinizle hafifçe dalga geçerek bu durumu hafifletmeye çalıştığınız anlardır; durup birbirinize baktığınız ve 'vay be biz sadece bir kaç aptal değil miyiz' diye düşündüğünüz anlardır. En azından birlikte aptal olursunuz. 

TAEYONG akşam yemeklerinde veya birbirlerinin aileleriyle toplantılarda biraz daha aşık oluyor ve kendini tamamen evinde hissediyor. Bu aidiyet duygusu; hayatının aşkının artık ailesinin bir parçası ve onun da onların bir parçası olduğunun bu kutsanmış farkındalığı. Aile tatillerine dahil olmak; öz oğlu, torunu, kardeşi, yeğeni gibi muamele görmek. Senden çok önce seni tanıyanlar tarafından kabul edilmeyi özel buluyor. 

YUTA, varlığın onu rahatlatırken biraz daha aşık olur. Denemene bile gerek yok; sadece senin yanında olmak ona güvenlik ve emniyet hissi veriyor. gecenin bir yarısı kabustan uyandığında ayağının içgüdüsel olarak senin ayağına değdiği ve senin orada olduğunu bilmek onu sakinleştirdiği anlar gibi. Bazen ona fiziksel olarak yakın olman bile gerekmez; bir şeyde kokunu almak gibi küçük anlar, göğsünü sıkıştırır ve ısıtır. 

DOYOUNG, özel bir şey yapmamasına rağmen, gözlerinde gerçek bir sevgiyle baktığını yakaladığında biraz daha aşık oluyor. Gözlerindeki o küçük pırıltı; 'Elbette, 7/24 ne kadar sinir bozucu olduklarından açıkça şikayet etsen ve onları önemsemediğini inkar etsen de arkadaşına düşünceli bir doğum günü hediyesi aldın' veya 'Tabii ki büyük bir akşamdan kalma olmasına rağmen dırdır ediyorsun.' Şu an kalbini eriten ve ona olduğu gibi sevildiğini hatırlatan bakış. 

Birlikte kendi işlerinizi yapınca JAEHYUN biraz daha aşık oluyor; sessiz, tembel günlerde sen kitabını okuyorsun ve o kulaklıklarıyla müzik dinliyor. Aşk gürültülü olmak zorunda değildir; çoğu zaman, sayfaların çevrilmesi ve yumuşak, zar zor duyulabilir uğultuları ile birlikte havada huzur içinde süzülür. Aşık olduğu her zamankinden daha derin hissettiğinde böyle anlar ve kendi kendine "Demek biriyle sonsuza kadar zaman geçirmek istemek böyle bir şey" diye düşünür. 

JUNGWOO, ilk kez bir yatağı paylaştığınızda biraz daha aşık olur. Sadece uykuya dalmak ve yanınızda uyanmakla ilgili bir şey var; belki uyurken ne kadar masum ve huzurlu göründüğündür, belki uykunda saçma sapan mırıldanma şeklindir ya da onu seni daha yakın tutmaya zorlayan vücudunun sıcaklığı yayma şeklidir - işte o an, şüphesiz onun kesinlikle kastettiği yerde olduğunu hissettiği andır.

Hayat telaşlı ve sonsuz programlarla dolu olduğunda MARK biraz daha aşık olur, ancak ikiniz arasında hiçbir şey değişmez. Boş zamanı olmadığı için ayrılma olasılığı en büyük endişelerinden biri ama ikiniz yüz yüze zamanınızı en iyi şekilde değerlendirirken, kahvaltıda hızlı bir konuşma, nadir ve değerli tembel günler veya randevu gecelerinde güzel, kaliteli zaman geçirmek. Ayrı hayatlar sürebileceğinize dair o güven verici duygu, ancak bunun aranıza girmesine izin vermiyorsunuz.

Hayatın yeni bir evresine girdiğinizde ve onu birlikte deneyimlediğinizde HAECHAN biraz daha aşık olur. Aynı anda kendi ayrı dövmelerinizi yaptırmak kadar küçük veya oturma odasına hangi halıyı yerleştireceğinize karar vermek için birlikte hareket etmek ve mobilya alışverişine gitmek kadar büyük olabilir. Her an, ikiniz doğmadan önce bile yıldızlara yazılmış gibi, hizalanmış ve senkronize hissediyor.






02.04.22



Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin