Ateşli bir anda yakalanmak
Renjun; — Chenle
Sen ve Renjun günlerdir yalnız vakit geçirmiyorsunuz ve hala üyeler ikinizi rahatsız etmeye devam ediyor, bu yüzden ona odasına gidip kapıyı kilitlemeniz gerektiğini söyledin ve ikinizin yaptığı da tam olarak buydu. Kilitler kilitlemez ona sırıttın, bu da sana yürümesi için işaret vererek seni yatağına yatırmanı sağladı, o seni soyarken Chenle içeri girdi.
"Ren-"
"Terk et burayı!" Kapının tekrar kapandığını duyana kadar donup kalmışken Renjun'un söylediği tek şey buydu.
"Chenle az önce bizi gördü," diyorsun yumuşak bir sesle.
Jaemin; — Jeno
Sen ve Jaemin bütün gün yurtta yalnız kalmaya çalışıyordunuz ama yapamadınız çünkü tüm üyeler sürekli araya girdi. Sonunda onları evden çıkarabildin, bu yüzden sen ve Jaemin odasına gittiniz, Jaemin kapı açılıp Jeno'yu ortaya çıkardığında üzerinde geziniyordu.
"Yoo, Jae-"
"Jeno, biraz meşgulüm, lütfen git," dedi Jaemin sertçe devam ederken.
"Jae," diyorsun onu durdurmaya çalışırken.
Jaemin, "Hadi ama, Jeno'nun havayı mahvetmesine izin verme," dedi sızlanarak.
Chenle; — Haechan
İlişkinizi duyurmadan önce Chenle ile birlikte çok fazla zaman geçirebiliyordunuz, şimdi ise kendinize asla zaman ayıramıyorsunuz. Onun evine gittiniz ve ikiniz odasına gittiniz ve biraz kestirdiniz, ama sen onun boynundan aşağı uzanan öpücüklerinle üzerine çıktıktan sonra Donghyuck içeri daldı.
"N'aber!-" Donghyuck çığlık atarken kapıyı açtı.
"Hyuck, eğer gitmezsen..." diyorsun, o ayrılırken sesini keserek.
Jisung; — Jaemin
Bu haftanın başlarında Jaemin'i sinirlendiriyordun ve bugün yaptığı iyiliğin karşılığını ödemek ve bugün seni rahatsız etmek istedi çünkü erkek arkadaşınla hiç yalnız vakit geçiremiyordun, Taeyong'u aradın ve sonunda Jisung ile yalnız kalabildin. Sen ve Jisung onun odasındaydınız, önce ikiniz sarılırken başladı, ama çok geçmeden Jaemin kapıyı açtığında sadece külotunla onun üstündeydin.
"Jisung nerede-"
Jisung utanarak, "Y/N'yi arıyorsan, o tam burada," dedi.
"Jaemin git!" ona bağırıyorsun.
30.04.22