Taeyong + "Ellerin çok soğuk." + "Bir battaniyeye daha ihtiyacım var."
Buzda kaymamak için bir ayağını diğerinin önüne koyarak ve kendini daha da sabitlemek için çıplak ellerinle soğuk tırabzanı kavrayarak Taeyong'un yerine giden basamakları yürüyerek çıkıyorsun. Özellikle güçlü bir rüzgar seni Taeyong'un kapısına giden yolundan saptırıp, yanaklarını ve burnunu nasıl dondurduğuna ve bir şekilde üzerindeki birkaç kat giysiye nasıl sızdığına dair sızlanmana neden olduğunda, başını eğiyorsun.
Tanrı aşkına, bu hediyeyi Taeyong'a alacaktın. Tabiat Ana bile seni durduramaz.
Kasabaya geç geldin, Noel'i bir gün kaçırdın. Zaten Taeyong ve diğer arkadaşlarına hediye aldın ve biraz tuzluydu ve onları özel günde veremedin. Ertesi gün yapmak zorunda kalacak. Kasabayı kasıp kavuran kış fırtınası olmasaydı, hediyelerini vermek için tüm arkadaşlarının evlerine gidiyor olurdun. Şimdilik, bu havadan kurtulmak uğruna erkek arkadaşına onunkini vermekle yetindin.
Kapısının çalınması Taeyong'un kafasını karıştırdı, ancak kapı zili birkaç kez çaldığında çabucak sıkıntıya dönüştü. Aceleyle kapıya koşar, yırtarak açar ve girişinde durduğunu ortaya çıkar. Saçların küçük beyaz kar taneleriyle kaplı ve Taeyong'a özenle sarılmış bir hediyeyi uzatırken ellerin titriyor.
"Mutlu Noeller." Sesin titriyor ama yine de erkek arkadaşını gördüğün için mutluluktan çınlıyor. Öte yandan Taeyong, kapısında aniden belirmen karşısında irkilir. Seni evine çeker ve arkandan gelenleri durdurmak için kapıyı kapatır. Paltonun üzerindeki karları silkelemene yardımcı olur ve kar, giysilerine doğru erimeye başladığında katmanlarını çıkarmakta ısrar eder.
"Sana dışarı çıkmamanı söylemiştim. Bu havada neden buraya geldin?" Azarlıyor, seni koltuğa götürürken şefkatli tarafı belli oluyor. Şömineyi yaktı, köşedeki ağaç parlak bir şekilde aydınlatıldı ve sehpanın üzerinde unutulmuş bir fincan sıcak çikolatayla televizyonda bir film durdu. Önündeki sahnede neredeyse eksiksiz içerik için iç çekebilirsin. Taeyong, evinin farklı odalarına girmeden önce daha önce kullandığı battaniyeyi omuzlarınıza sararak seni kanepeye iter.
Biraz daha battaniye ve üşüyen ayaklarına basmak için bir çift tüylü şeker kamışı desenli çorapla geri geliyor ve sonra odayı ancak mutfaktan bir fincan sıcak çikolata, krem şanti ve üstüne yığılmış şekerlemelerle geri dönmek için terk ediyor. . Kupayı sana verirken parmaklarını bardağın etrafına sarmana yardımcı olur.
"Ellerin çok soğuk." Seni ısıtmaya yardımcı olmak için çevik parmaklarını seninkilerin üzerinde tutarak mırıldandı. Kalbin, geri kalanın gibi, onun sözleriyle ısınıyor ve yardım edemezsin, ancak ona mahcup bir şekilde gülümsersin. Seninle ilgilenmekle meşgul olduğunu fark etmiyor. Arkasına yaslanır, daha önce getirdiği tüm battaniyeleri toplar ve birer birer etrafına sarmaya başlar. Yavaş yavaş bir insan böreğine dönüşüyorsun; kupayı dudaklarına götürmen imkansız ve bir tarafa çok eğilirsen düşmekten korkuyorsun.
"Taeyong..." diye mırıldanıyorsun ve sana bakmak için duruyor. "Sanırım bir battaniyeye daha ihtiyacım var." Alaycı bir şekilde söylüyorsun ve bu onu gülme krizine sokuyor. Yaptığı işe bakıyor, anne kozası altında zar zor hareket edebiliyor ve battaniyeleri biraz gevşetmene yardımcı oluyor.
"Üzgünüm. Sadece üşümeni istemiyorum. Neden onca yolu buraya geldin?" Tekrar sorar.
"Sana hediyeni vermek istedim. Beklemek istemedim." Taeyong'un sevimli yüzüne karşı koyamayacağını bilerek biraz somurttun. İçini çeker, aklının bir köşesinde bahsi geçen hediye. Hediyesiyle ilgili neyin özel olduğunu biraz merak ediyor. Başını sallıyor, ilgilenmesi gereken daha önemli şeyler olduğuna, onlardan biri olduğuna karar veriyor.
Kendi sıcak çikolata kupasını geri çektikten sonra yanına uzanıyor, battaniyelerin altında kıvranıyor ve filmi yeniden başlatıyor. Vücut sıcaklığı ve bol miktarda battaniye seni çabucak ısıtır, ancak Taeyong'a ısındığını söylemeye cesaret edemezsin. Onun uzaklaşmasını asla istemezsin.
02.04.22