𝕃𝕦𝕔𝕒𝕤

444 11 2
                                    





Romantik Hareketler 


Seni her zaman övüyor ve iltifat ediyor. Saçını kestiriyorsun ve o #Tanrıça GİBİSİN

Hypeman'ın olarak, kendisi enerjik hissetmese bile, ihtiyacın olduğunda seni neşelendirmek için enerji gösterecektir.

Ellerine her zaman dokunmak çünkü nedense ona çok yumuşak geliyorlar- Ve bağlılığı seviyor.

Yumuşak olduğu için tenini parmaklarının arasına nazikçe sıkıştırmak... Bilinçsiz bir alışkanlık- Birlikte bir kafede oturmak ve o elinin arkasını hafifçe kıstırıp çekiştirirken senin hikayeni dinlemek, boş boş mırıldanarak... Eli kol etini eziyor ve montsuz üşüyor musun diye soruyor vs.....

Skinship onunla büyük, sadece sevgisini değil, diğer duygularını da bu şekilde gösteriyor.

Kendini kötü hissettiğinde kanepede uzun süre yatışlar, ilgiden yoksun hissettiğinde nazikçe çekiştirmeler, kendini koruma hissettiğinde beline dolanan güçlü bir kol, vs...

Vücudunu gereksiz yere strese sokmanı istemediği için senin görevlerini alıyor.

Sorun yaşadığını hissederse, dinlemek ya da kalpten kalbe derin konuşmalar başlatmak için her zaman oradadır... Dil bir engel olsa ve kendini tam olarak iletmek için 3 dili karıştırmak gerekse bile.

Kılık değiştirmiş şeytan olsan bile seni Angel💗 olarak kaydediyor.

Bir eli her zaman belinde.

Cehennem gibi flört etmek, ama her zaman sana bunun senin için olduğunu garanti etmek~

Temelde ne istersen yapıyorsun çünkü seni mutlu etmek istiyor 🐶




09.04.22








Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin