ℕ𝕔𝕥 𝔻𝕣𝕖𝕒𝕞

838 16 5
                                    




Arkadan sarılmak! 

Mark için işte uzun bir gündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mark için işte uzun bir gündü. Yorgundu, bir hışımla yatağa düştü, yüzü yastığa gömüldü. Yatak odasına girdin, adımlarında hafif bir zıplamadan önce üstüne yatıp ona arkadan sarıldın. Üzerindeki ani ağırlık karşısında küçük bir homurtu çıkardı ama bir şekilde rahatlatıcı buldu, anında rahatladı. Omzuna hafif bir öpücük kondurursun, "Zor bir gün mü?" dirseklerine dayadı ve sana baktı, "Hm, ama şimdi çok daha iyi," dedi yüzünde tembel bir sırıtışla. 

Hafta sonu tembel bir öğleden sonraydı. Renjun kanepede oturuyordu, kulaklıkları takılıydı, sen sinsice onun arkasına gelip kollarını omuzlarına dolayana kadar kendi düşüncelerine dalmıştı. Biraz sıçradı ve sen bir sırıtışla yanına çöküp ona ne dinlediğini sorarken sana sahte bir bakış attı. "Velet," diye mırıldanmıştı önce kulaklıklarını çıkarıp kulağınıza koyarak birlikte dinleyesiniz diye, eli zaten tutabilmek için seninkine doğru yol almıştı. 

Sen kendini banyoya sürüklediğinde Jeno dişlerini fırçalıyordu ve yavaşça kollarını arkadan beline doladı. "Günaydın" dedi diş macununu diş fırçana sürmeden ve sana vermeden önce. Dişlerinizi birlikte fırçaladınız ve aynada seni izlerken sevgiyle gülümsedi; saçları dağınık, gözleri zar zor açık, bir kolu hala onu arkadan tutarken, diğeri diş fırçasını tembelce hareket ettiriyordu. Yardım edemedi ama içten içe ne kadar sevimli göründüğün konusunda çıldırıyordu. 

Haechan uykudan yeni uyanmıştı; yatağın kenarına otururken hâlâ sersemlemiş hissediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haechan uykudan yeni uyanmıştı; yatağın kenarına otururken hâlâ sersemlemiş hissediyordu. Sen de oturdun, kollarını arkadan ona doladın ve çeneni omzuna dayadın, hala yarı uykuluydun. Yüzünde küçük bir gülümseme oluşur ve hiçbir şeye bakmadan önce yanağına yumuşak bir öpücük bırakmak için başını yana çevirir. Öyle sessizce kaldınız, mideniz açlıktan guruldayana kadar mutlu anın tadını çıkardınız. Kahkahalar patlak vermeden önce bir duraklama oldu, seslerin uykudan hala hırıltılı. "Hadi, bir şeyler yiyelim," dedi sonunda ayağa kalkarken. 

Jaemin pencerenin yanında durmuş ve arkadaşıyla telefonda konuşuyordu ki kollarını etrafında hissetti. İkiniz arasında alışılmadık bir şey olmadığı için gözünü bile kırpmadı. İçgüdüsel olarak boştaki avucunu bir gülümsemeyle avucunun üzerine koydu ve başını arkaya yasladı ve seni selamlamak için başının üstünü veya alnını hafifçe çarpmak için hafifçe eğdi. O konuşmaya devam ederken senin ona sarılmana izin verdi. 

Mutfakta ortalık karıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutfakta ortalık karıştı. Sen ve Chenle kek pişirmeye karar verdiniz ama ortasında bir şaka diğerine yol açtı ve çok geçmeden kendinizi yemek kavgası yaparken buldunuz. Sıkıca arkadan çekerek ve yanağının her yerine un serperek seni tuzağa düşürdüğünde ikiniz de güldünüz. Kollarında rahat, başını omzuna yasladın ve ikiniz de sakinleşirken yaptığınız dağınıklığı gördünüz. "Jaemin bizi öldürecek," diye nefes aldı Chenle, sözlerine rağmen sesi hiç rahatsız olmamış gibiydi. "Muhtemelen hayır, ama yapabilirim." Sesi duydunuz ve ikiniz de dönüp buzdolabının kapısına yaslanan Renjun'a baktınız. "Eve ne zaman geldin?" diye sordu Chenle, inanamayarak. 

Jisung ile, birbirinizle uğraşmak eğlenmek için yaptığınız bir şeydir. İlk başta, bunu yapan hep sendin; ona arkadan yaklaşır, kollarını ona sıkıca sarar ve yanaklarını onunkine sürtüyordun. Dudaklarından dökülen telaşlı kıkırdamalar kulaklarına müzik gibi gelir. Ancak, bugün bunu sana birdenbire yapan, seni başarıyla şaşırtan oydu. Kulağına sessizce "Yakaladım" demeden önce şakağına bir öpücük kondurdu.







Sizce kimin hocası soruları verip gidin googleden bakın demiş ve sınavda da değiştirmeden aynılarını sormuştur. 

30.03.22







Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin