ℕ𝕔𝕥

1.1K 19 4
                                    





Mafia au! Birinin kız arkadaşı ile flörtleştiğini görür





Taeyong

"Bu adamın cüretkarlığı!" Taeyong düşündü. Tam yanında oturuyordu ve adam diğer taraftan sana geldi ve toplayabildiği en yumuşak kelimeleri üretmeye başladı.

Koltuğunda rahatsızca kıpırdandın ve Taeyong'a baktın. Aptal çenesini kapatmazsa, flört etmesi yakında bir felaketle sonuçlanabilir. Şaşırtıcı bir şekilde, şüpheli bir şekilde sakindi. Bir iki dakika dinledikten sonra adam sonunda onu görebilsin diye masaya yaslandı.

Bir adamın yüzünün bu kadar çabuk değiştiğini hiç görmedin. Onu kesinlikle tanıdı. Adam kekeleyerek özür dileyip neredeyse korkudan odadan koşarken Taeyong'un bir şey söylemesine bile gerek yoktu.

Taeil

Taeil durumu uzaktan gözlemledi. Birinin kız arkadaşına asılacak kadar aptal olduğuna inanamıyordu ama siz ikiniz her dışarı çıktığınızda en azından birkaç erkek bunu denerdi. 

Bunun bir zararını görmez. Dürüst olmak gerekirse, sarhoş insanlar genel olarak aptaldır ama bu çok sık olmaya başladı, bu noktada çok sinirlendi. Yine de böyle halka açık bir yerde olay çıkarmak istemiyordu. Bu yüzden ikinize yüzünde bir gülümsemeyle yaklaştı. 

"Üzgünüm efendim, sizinle bir dakika dışarıda konuşabilir miyim?" dedi dişlerini sıkarak. Onu güçlükle tuttuğunu görebiliyordun. Adamı resmen kulüpten dışarı sürükledi. Akşamın geri kalanında onu kimse görmedi. 

Johnny

"Orada neler oluyor?" Bir adamın içkisini içmen için ısrar ederek odanın diğer tarafına seni takip ettiğini izlerken düşündü. Belli ki almıyormuşsun. 

Bara yaslanarak, "Beni rahat bırak seni sürüngen," dedin. 

Adam, eli belinden kıçına doğru kayarken, "Ah bebeğim, böyle olma," dedi. Johnny çok çabuk ayağa kalktı, sandalyesi uçtu ama durumu kontrol altına aldın. Adam sana dokunur dokunmaz, onu karnına dizdin ve burnuna yumruk attın, yere devirdin. 

"Çekil önümden!" bağırdın. 

Johnny sırıttı ve yerine oturdu. 

"İşte benim kızım~" 

Yuta

Bazı işletme meseleleri hakkında konuşmak için senden birkaç adım attı ve geri döndüğü anda, birkaç kişinin hemen sana yaklaştı. Yönüne baktı ve çekti. 

"O kızı bir tanrı için bile yalnız bırakamam" diye, "dedi. "Hey!" İki adama bağırdı, kolunu omuzlarının etrafına sardı. "O bbenim," onlara baktı ve ölümcül bakışlarını aldığı kişi olmadığına sevindi. İki adam, yine de protesto etmeye çalıştı, sözleriyle dalga geçti. 

Söylemeye gerek yok, sonra çabucak ayrıldılar. 

Kun

Bu insanların neden sana yaklaşmaya devam ettiğini kesinlikle anlayabilirdi. Sık sık seni elde edemeyecek kadar şanslı olduğunu düşünüyordu ama öyle olsa bile, onunla birlikte gitmek üzere değil. Dürüst olmak gerekirse, ne zaman etrafında başka bir erkek görse, bu üyelerden biri bile olsa her zaman aşırı korumacı ve sahiplenici oluyordu. 

Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin