Nasıl yazarlar
JISUNG. Ya çok sessiz ya da çok konuşkan. Sessiz günlerinde zar zor tek kelime ediyor; ona ne yaptığını soruyorsun ve müzik dinlediğini belirtmek için sana spotify çalma listesinin bir ekran görüntüsünü gönderiyor. Ama konuşma havasındayken, her şeyi anlatabilir; sana sabah 3'te paragraflar gönderiyor bazen sen cevap verene kadar adını mesaj atarak seni spamlıyor ve ona ne olduğunu sorduğunda "Seni özledim :(" veya "Yoldayken bana dondurma alır mısın?"
SHOTARO. Neredeyse her zaman önce sana mesaj atar. Bir sohbet başlatır ve yanıtlamayı unutur. Emoji bolluğu. Sana onu hatırlatan makaleler veya bağlantılar gönderir; çok fazla 'seni düşündürdü' yazıları. Eğlenceli gece yarısı şakaları. Sohbetinizin temasını ve adını (iç şakalarınızdan esinlenerek) sık sık değiştirir.
SUNGCHAN. Büyük bir mesajcı değil; telefonda veya gerçek hayatta düzgün bir konuşma yapmayı tercih ederdi. Onun metinleri genellikle seni kontrol etmek içindir; "Günün nasıl?" "Yemek yedin mi?" "Eve güvenli bir şekilde geldin mi?" oldukça hızlı cevaplayıcı. Her zaman metinlerini onaylar; Ne cevap vereceğini bilemese veya konuşma bitmiş olsa bile, her zaman en azından son mesajındaki tepki düğmesine basacaktır.
Hiç Sungchan ve Shotaro bölümü atmıyorum. 😀🔪
16.04.22