ℕ𝕔𝕥 𝔻𝕣𝕖𝕒𝕞

932 17 0
                                    







Yaptığın ve onları utandıran şeyler

Mark - Samimi iltifatlarda bulunduğunda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mark - Samimi iltifatlarda bulunduğunda. Soğukkanlı davranmaya çalışıyor ama gülümser, yanakları kıpkırmızı ve 'Teşekkür ederim' derken göğsünde kabaran gurur ve takdir duygusunu görmezden gelemiyor. 

Renjun - Ona tam adıyla hitap ettiğinde. Adının dilinden yuvarlanışıyla ilgili bir şey kulaklarına müzik gibi geliyor. Üzerindeki etkisini belli etmemeye çalışarak her zaman küstah bir "Ne?" diye cevap verir. Sesinin soğukluğu yanaklarına yayılan sıcaklıkla tezat oluşturuyor. 

Jeno - Seni kıyafetleriyle gördüğünde. Seni onun kıyafetleri içinde görmek midesine küçük kıvılcımlar göndermekten asla vazgeçmiyor. Sana sevgiyle bakıyor, yüzünde tatlı bir gülümseme var ve ona neden sana böyle baktığını sorduğunda, sadece "Çok güzelsin" diyor. 

Haechan - Kulağına tatlı sözler fısıldadığında. Neredeyse her zaman sarıldığınızda ve uyku seni ele geçirmek üzereyken; Bunun onun üzerindeki kalp çarpıntısı etkisinin farkında değilsin, dudaklarını kulağına değdirmen için sana doğru yaklaşmadan edemiyor, yüzünü boynunun kıvrımına gömüyor. 

Jaemin Senin için yaptığı şeyler için gerçek bir takdir gösterdiğinde. Karşılık beklemeden seninle ilgileniyor ama hasta olduğun için kendi yaptığı yulaf lapasını sana yedirirken gözlerinde bu kadar içtenlik ve şefkatle ona sahip olduğun için ne kadar şanslı olduğunu söylediğinde, kalbi sıkışıyor ve yanakları ısınıyor. 

Chenle - Ona hitap etmek için 'Benim' kelimesini eklediğinde. Belki 'Benim Chenle'm' ya da belki 'Benim aşkım' ya da belki 'Benim aptalım' kalbi senin olmaktan gurur duyuyor ve aptal sırıtışının ve kızarmış yanaklarının görüntüsü, seninle aynı fikirde olduğu için tatlı; "Evet seninki," 

Jisung Yüz hatlarına utanmadan hayran olduğunda. Hatlarını usulca takip ettiğinde o, bakışlarının altında erir. Yanakları yanıyor ama kendini bir türlü başka yöne çeviremiyor ve gözleri yanaklarındaki ve kulaklarındaki kızarıklığa rağmen oldukça cüretkar bir şekilde seninkilerle buluşuyor.






20.03.22

Çok uykum var ama uyuyamıyorum :/ *PAİN*











Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin