Bir Cumartesi öğleden sonra aklını kaçırdın. Mark, bunu şimdiye kadarki en iyi tembel gün yapmak için kurtarmaya gelir. Aka sen ve Mark bir battaniye kalesi inşa ediyorsunuz!
Bir cumartesi öğleden sonraydı ve aklını kaçırdın
Kimse mesajlarına cevap vermiyordu. Jaemin, Renjun, Haechan, kimse.
Neyse ki, erkek arkadaşın Mark Lee'ye her zaman güvenebilirsin.
Birkaç aydır bir çiftsiniz ve işler daha iyi olamazdı
Çorba ve ilaca hasta olduğunda oradaydı ve tüm geceyi masanda uyuyakalmamak için denediğinde sana eşlik etti.
Endişelenme, o gece seni yatağına yatırdığından emin oldu.
Bu yüzden, o Cumartesi ne kadar sıkıldığından şikayet ettiğini Snapchat'te paylaştığın zaman, o kurtarmaya geldi.
Aniden kapın çalındı ve kim olabileceğini merak etmene neden oldu.
Kimseyi beklemiyordun
Kapıyı açtın ve Mark'ın kollarını dolduran filmler ve atıştırmalıklarla orada durduğunu gördün.
Büyük sevimsiz gülümsemelerinden biriyle orada durdu
"Snapchat hikayeni gördüm"
Öğleden sonra, twizzler, m&ms ve ayılarla dolu bir film maratonuyla başladı.
Mark çok süslü değildi ama kahretsin, her zaman iyi görünüyordu.
Gri üniversite kapşonlusu ve dağınık saçları.
Ne sen filme odaklanabildin ne de o
Mark sana bakmaya devam etti
Dağınık saçların ve ekose pijamalarınla çok sevimliydin.
Kolunu omzuna dolayarak seni kendine çekti
Televizyonun vızıltısından bıktınız
Kafanı kaldıran bir fikirle ona baktın, "Bir kale yapmak ister misin?"
Sana hayır diyemedi
Böylece ikiniz bir battaniye kalesi inşa ettiniz.
Battaniyeler sandalyelerden kaymaya devam ettiği için ilk başta bir mücadele oldu.
Ama bunun harika olduğunu anladığınızda, ikiniz de içini yastıklar ve peluşlarla doldurdunuz.
İkiniz parmaklarınızı birbirine kenetleyerek bir süre rahat bir sessizlik içinde oturdunuz.
Bir süre konuştun - her şey, umutlar, hayaller, gelecek için planlar hakkında.
Senin itirafına güldü ve yüzünü sana döndü
İkiniz de burun burunaydınız ve onun seninle göz teması bir kez bile bozulmadı.
Mark'ın güzel gözleri vardı, kahverengi. Çoğu insan kahverengi gözlerin sıkıcı olduğunu düşünür
Ama sana göre, Mark'ın gözleri güzeldi.
Güneşli günlerde altın gibiydiler
Mark iyi olup olmadığını sorana kadar ne kadar süre baktığının farkında değildin.
"Ne düşünüyorsun?" O sordu
"Seni."
"Ben?"
"Güzel gözlerin var."
Mark yüzünü saklamak için kapüşonlusunu çekerken telaşlandı.
Geri çekerken Mark nazik bir öpücükle seni şaşırttı
Dudaklarının tadı ikinizin de daha önce yediği şeker gibiydi.
Mark yanaklarına ve alnına nazik öpücükler koymaya başladı.
Bu seni telaşlı bıraktı, yapabileceğin tek şey aptal gibi gülümsemekti
Bu sadece dudağının kenarını öpmek istemesine neden oldu
"Mark duurr, seni salak"
Küçük bir kıkırdama bıraktı "Cumartesi şimdi çok sıkıcı değil, değil mi?"
05.04.22
Boy in Luv çok ikonik