𝕎𝕒𝕪𝕧

679 9 0
                                    






İlk defa bir erkeğe aşık olmak!

İlk defa bir erkeğe aşık olmak!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kun

Dürüst olmak gerekirse, sana aşık olmayı beklemiyordu. İlk başta seni arkadaş olarak gerçekten sevdiğini düşündü ama sonra diğer üyelerden bazılarına ne kadar yaklaştığını fark etti ve onları biraz kıskandığını fark edince şaşırdı. Nasıl hissettiğini öğrenir öğrenmez sana söylerdi. Duygularını saklamayı sevmiyor ve sana yalan söylemek doğru gelmiyor. Eğer ona aşık olmasaydın, üzülmezdi ama inanılmaz bir erkek arkadaşı kaçırıyor olurdun. O sana karşı çok koruyucu olurdu. 

Ten

Ten sinirlerinizi bozmayı sever. Seninle flört etmeyi ve seni biraz kızdırmak için seninle alay etmeyi seviyor ama seni gerçekten çok önemsiyor. Senin yanında kendine güveniyormuş gibi yapıyor ama gerçekte kendini çok gergin hissediyor. Sadece birisinin senin adını anması bile kalbinin göğsünde çarpmasına neden olur. Önce sana itiraf edeceğini sanmıyorum. Onun seni umursadığı gibi senin de onu umursadığını bilmeye ihtiyacı var ve sonra duygularını ifade etmekte kendini rahat hissedecek. Yine de herkesin içinde seninle dalga geçecek (tabii ki sevgi dolu bir şekilde). 

Winwin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Winwin

Sicheng sana aşık olmaktan çok utanırdı! Senin çok havalı olduğunu düşünüyor ama bunu sana söyleyemeyecek kadar gergin. Önce onu takip eden kişi sen olmalısın ve o zaman duyguları konusunda daha açık olabilir. Çıkmaya başladıktan sonra bile, herhangi bir sevgi gösterisi konusunda çok utangaç hissederdi. Ama bu onlara karşı olduğu anlamına gelmez. Hepimiz onu Yuta ve diğer Wayv üyeleriyle gördük. Gizliden gizliye ilgiyi seviyor ama bunu sana itiraf etmeyecek. Lütfen ona çiçek ve sevimli aşk mektupları gönderin. Eriyecek. 

Lucas

Bir kez olsun, biraz utangaç hissederdi. Başka bir erkeğe karşı romantik duygular hissetmeye alışkın değil, ancak bu ilk gerginlikleri aştığında, kendine güvenen benliğine geri dönerdi. Seninle hemen arkadaş olmaya çalışırdı. Seninle her zaman flört ediyor ve şaka yollu sana benim diyor. Sana aşık olduğunu anlamamak için gerçekten salak olmalısın. Herkes biliyor ve bunun için onunla dalga geçiyor, ancak başkalarının söyleyeceklerinden tamamen vazgeçmiyor. Seni yenebileceğinden emin. 

Xiaojun

Güçlü bir çift. Neredeyse hiç sosyal medyaya girmeyen o çiftsiniz, ama sonra altı ayda bir gibi, en çarpıcı fotoğraf setlerini twitter'a bırakıyorsunuz, ikinizin kesinlikle kıyafetleri koordine ediyor. Dejun'un senden hoşlanmıyormuş gibi yapmasına gerek yok. Senin hakkında ne hissettiği konusunda çok açık, ama aynı zamanda romantizmin özel olması gerektiğini düşünüyor, birbirini seven iki insan arasında, bu yüzden gizli tutuyor. Senden pek bahsetmiyor ama ne zaman adın geçse kıpkırmızı oluyor ve gülümsüyor. 

Hendery

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hendery

Birlikte çok fazla belaya girersiniz. Temelde birbirinizi öpen en iyi arkadaşlarsınız. -....- Her zaman yapmaman gereken şeyleri yapıyorsun ve bazen şirketteki insanlar seni kötülemekten ve sana "kötü etki" demekten hoşlanıyor ama Hendery bunların hiçbirini duymamanı sağlıyor. Seni çok önemsiyor ve seni herhangi bir ters tepkiden korumak için her zaman elinden gelenin en iyisini yapıyor. Çalıştığı endüstrinin yargılayıcı olabileceğini biliyor ve bunun seni veya ilişkinizi etkilemesini asla istemeyecektir. Seni bunun için çok seviyor. 

Yangyang

Dürüst olmak gerekirse, sana aşık olduğunu anladığında şok olmadı. Kim olmaz ki? Nazik, tatlı ve eğlencelisin ve üzgün hissettiğinde ona akşam yemeği ısmarlıyorsun. Aşık olmasaydı daha garip olurdu. Olduğu söyleniyor, itiraf etmekten gerçekten utanacaktı. Bir şarkıda ya da başka bir şeyde seni itiraf etmek gibi tatlı, biraz klişe romantik bir jest yaptığını görebiliyordum ama kendini o kadar ciddiye aldığını da göremiyorum. Bence kendini toparlayıp sana söylerdi. Bu konuda gerçekten çok gergin olurdu, ama artık duygularını kendine saklayamayacağı bir nokta gelir ve en iyi şekilde itiraf etmeye çalışırdı.






29.03.22

Herkesin uyuduğunu bilerek gece 3.32'de kimsenin okumadığını gördüğü halde bölüm atmak 🤝 ben







Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin