ℕ𝕔𝕥

1.5K 22 0
                                    





Ondan irkilirsen
2020 yılında yazılmış bu yüzden Shotaro ve Sungchan yok

Ondan irkilirsen2020 yılında yazılmış bu yüzden Shotaro ve Sungchan yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taeil 

Onun gibi kibar, nazik bir insan olarak Taeil dehşete düşerdi. Seni asla korkutmak ya da incitmek istemez ve bence o kadar üzülür ki, bunu yapabileceğini bile düşünebilirsin. Ama kendini üzgün hissetse bile, yine de seni ilk sıraya koyar ve tekrar güvende hissetmeni sağlardı. 

"Şşşt, tatlım, sorun değil," diyerek seni kucaklayıp yatıştırırcasına başını göğsüne çekerdi. "Sana korkmayı kim öğretti bilmiyorum ama asla ama asla böyle bir şey yapmam aşkım." 

Johnny 

İçinden geçen ilk duygu kafa karışıklığıdır, hemen ardından, sanki sana zarar vermesinden korkuyormuşsun gibi ondan kaçtığının farkına varırsın ve sonra göğsünü, sanki bir el sarılmış gibi, batan bir his sarar. 

"Bebeğim, ben-benden korkuyor musun?" yavaşça yanağını okşamak için uzandı. Korkmuş görünmek yerine dokunuşunda eriyip gittin ki bunu iyiye işaret olarak algıladı. "Korkmana gerek yok. Söz veriyorum prens(es)." 

Taeyong 

Her şeyden çok (kesinlikle biraz incinmiş olsa da), Taeyong sadece senin için endişeleniyor. Senin iyi olduğundan ve güvende olduğunu bildiğinden emin olmak istiyor ama aynı zamanda neden bu kadar korktuğunu da soruyordu. İstemediğin bir şeyi söylemen için sana baskı yapmaz ama geçmişte başına kötü bir şey geldiğinden endişelenirdi. 

Bunun yerine yatakta yatarken konuşmaya bırakırdınız. Taeyong, ona güvenebileceğini ve bilerek seni incitecek hiçbir şey yapmayacağını yineleyerek sevildiğini hissetmeni sağlardı. 

Yuta 

Yuta çok kızacaktı. Doğru tepki olmadığını biliyor ama elinden gelmiyor. Gerçekten sana zarar vereceğini düşündüğüne inanamıyor. Gerçekte, sadece üzgün ve korkmuş, ancak kafa karıştırıcı duygu girdabı kendini öfke olarak gösterir. O anda sana bağırır, onun hakkında gerçekten böyle mi düşündüğünü sorar, ancak daha sonra sakinleşmesi için biraz zaman ayırdıktan sonra, bu konuda gerçekten suçluluk duyardı. 

"Gerçekten üzgünüm, y/n. Sadece sana vuracağımı falan düşündüğün için üzüldüm ve kırıldım. Yapmazdım. Söz veriyorum, asla böyle bir şey yapmayacağım ve yapmam." 

Kun 

Kun muhtemelen şimdiye kadarki en sevecen, nazik insanlardan biridir, bu yüzden sinirlendiğinde her zaman biraz korkutucu olur. Buna rağmen ondan kaçtığında korkmaktan çok irkildin. Yine de Kun bunu bilmiyordu ve senin onun etrafında korktuğun düşüncesiyle anında kalbi kırıldı. 

Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin