ℕ𝕔𝕥

1.1K 15 1
                                    






Uzun biri ile çıkmak!! -170+-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun biri ile çıkmak!! -170+-





Taeil

Bir keresinde bir yerde, hayran buluşmalarından birinde Tae ile aynı boyda bir NCTzen olduğunu okumuştum, bu yüzden konuşurken göz teması kurmaya devam ettiler ve Taeil bütün zaman boyunca gerçekten garip görünüyordu, lol. Bu yüzden ilişkinin başında bu onun için oldukça garip olurdu ama sonunda buna alıştı.

Ve şimdi sevdiği birçok şeyden biri. <3

Taeil böyle şeylere pek fazla ilgi göstermediği için büyük ihtimalle görmezden gelir??? Mesela, onun için büyük bir şey olmayacaktı.

Ancak, sorarsan, ikinizin arasında neredeyse varolmayan yükseklik farkıyla aslında oldukça rahat hissederdi.

Ama lanet olsun senin vücudunu deli gibi sevecek, sen çok güzelsin... o tamamen aşık

Johnny

Boyunun uzun olduğu için seninle dalga geçmeyeceğini düşünüyorsan, o zaman... tamamen yanılıyorsun.

Boy farkınız sadece birkaç santimetre olsa bile Johnny yine de ne kadar "kısa" olduğunla ilgili şakalar yapar, seni güldürmeyi asla ihmal etmezdi.

Bu bebek ve dünyadaki her insan sizden "Güçlü Çift" gibi bahsederdi çünkü, ah adamım, uzun bacaklarınız bir aradayken sadece gökyüzü sizin için sınır. 😤😤

Tüm varlığıyla sana tapardı ve mücadelelerini seninle paylaşmayı ve sadece anlaşılmayı kesinlikle çok isterdi, biliyor musun?

Ayrıca muhtemelen senin boyunu onlarınkiyle karşılaştırarak daha kısa üyeleri utandırmayı çok isterdi. Ben bir zorba seviyorum. 😩

Taeyong

Taeyong'un uzun kızlar için olduğunu hissediyorum.

Ne zaman bacak bacak üstüne atarak oturmakta zorlandığını görse ya da koltuğunda fazla yer yoksa, bacaklarını kaldırıp kucağına koymayı, tenini okşamayı ve sana gülümsemeyi sever.

Çok sevecen ve tatlı olurdu ve başa çıkman gereken mücadeleleri ne kadar iyi anladığı ve aslında sana nasıl yardım etmeye çalıştığı için çok müteşekkirsin.

10/10 erkek arkadaş, tavsiye ederim.

Ayrıca bu konuda biraz şaka yapmayı çok isterdi ama her zaman masum ve yollardan çünkü sen asla kırmak veya üzmek istemezdi. Bir melek.

Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin