𝕋𝕒𝕖𝕚𝕝&𝕁𝕠𝕙𝕟𝕟𝕪&𝕁𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟

712 18 2
                                    







Kıskanç hissederler




Taeil

Şakasına devam ederken güldün ve şakacı bir şekilde Lucas'ın dizine vurdun. Öğle yemeği için birkaç çocukla dışarıdaydın ve Taeil yardım edemedi, senden de eşlik etmeni istedi. Ama masadaki en küçük çocuktan bu kadar ilgi göreceğini düşünmemişti. Taeyong, Taeil'e baktı ve tek kaşını kaldırdı.

"Lucas," diyor en yaşlı üye, herkesin ona bakmasını sağlayarak, "benimle yer değiştir lütfen."

İkisi de hiç düşünmeden koltuklarından kalktılar ve sonunda yerlerini değiştirdiler. Lucas şimdi önünde oturuyor ve erkek arkadaşın da yanında oturuyor. Erkek arkadaşının yemeğini yemeye devam ederken elini elinin içine soktuğunu hissettin.

"Kıskandın?" fısıldıyorsun, onun yukarı bakmasını ve sana bir gülümseme göndermesini sağlıyorsun.

Johnny

Ten'e bu kadar yakın olduğunu görmek kanını kaynattı. Bunun sadece bir sahne için olduğunu biliyordu ama elleri vücudunda dolaşırken kız arkadaşının sırtının arkadaşının göğsüne bastırılmasını izlemekten hoşlanmıyordu. Kollarını göğsünde kavuşturdu ve derin bir nefes alırken sahneyi izledi.

Jaehyun sahne sona ererken "Bunu açıkça belli ediyorsun," diye mırıldandı.

Sen ve Ten sahne arkasına koşarken Johnny onu görmezden geldi. Hayranların çığlıkları gözlerini doldurdu. Johnny'ye bakıp gülümsedin.

"Hey, nasıldı..." Johnny kolunu beline sararak ve dudaklarına bir öpücük kondurarak sözünü kesti.

Üyeler ya onun bariz kıskançlığına gülüyorlardı ya da öğürüyordu. Yüzünü göğsüne saklarken hızla geri çekildin ve kızardın.

 Yüzünü göğsüne saklarken hızla geri çekildin ve kızardın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jaehyun

Erkek arkadaşın sana sarılırken seni ve en iyi arkadaşını izledi. İkiniz Yuta'nın seni sürüklediği bir partideydiniz ve tesadüfen liseden en iyi arkadaşına denk geldin. Jaehyun seni yakından izlemek istedi, kısa bir elbise giyiyordun ve erkeklerin ne kadar iğrenç olabileceğini biliyordu. Bu yüzden arkadaşlarının kolları belinin etrafında daha uzun süre kaldığında sinirlenmesi gerekirdi. Arkadaşın bunu fark etti ve sinirli erkek arkadaşını görünce iç çekmene neden oldu. Arkadaşından özür diledikten sonra vedalaştın ve Jaehyun'un yanına gittin.

Hemen kollarını boynuna doladın ve gülümsedin, "o bir arkadaş."

"Biliyorum, ama ellerine dikkat etmesi gerekiyor," diyor arkadaşından uzaklaşıp sana bakarak.

Gülüyorsun ve onu usulca öpüyorsun, "o eşcinsel Jaehyun."

"Doğru," diyor, biraz utanarak seni güldürüyor.






04.04.22

Ehe hello





Nct Reaction 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin