Kalabalık insan topluluğu koca meydanda çember oluşturmuş, çemberin ortasında aylardır beklenen haberi kendilerine ileten liderlerini merak ve heyecanla dinliyorlardı. Genç, yaşlı, erkek, kadın hatta hiçbir şey anlamasalar bile sırf kalabalığın neden büyük bir merakla liderlerini dinlediklerini en az onlar kadar merak eden ufak çocuklar bile coşkuyla söylenenleri dinliyorlardı.
Toplanmanın sebebi liderin en küçük oğlu Park Jimin'in evlilik çağının gelmesiydi. Lider oğlu için kabilenin en güçlü kadın ve erkeklerinden oluşan yaklaşık on kişilik alfa topluluğunu arkasında toplamıştı. Tek sıra halinde dizilen bu on kişi ise sabırsızlıkla liderin cümlelerinin bitmesini bekliyorlardı. En az onlar kadar sabırsız olan biri daha vardı ki o da Jimin'di.
Yirmi yaşına basmıştı ve kabile kurallarına göre artık bir eşe sahip olmalıydı. Elbette bu Jimin için fazlasıyla saçmaydı ama kabilenin omegaları koruma yöntemi gibi bir şeydi bu. Yirmi yaşına kadar ailesi tarafından korunan her omega yirmi yaşına girdikten sonra eşi tarafından korunmaya başlardı. Tabiatları gereği fiziksel açıdan güçsüz doğan omegalarda buna mecbur olduklarını çok iyi biliyorlardı. Ne de olsa her insan iyi olmayacağı gibi her alfa da iyi olmayabiliyordu. Kötü niyetli bir alfa kafayı size taktığı an vay halinize, ondan kurtulmak çok zordu.
"Gelenekler bir kez daha bugün, küçük oğlum Jimin için yerine getirilecek. Alfalar bizzat benim tarafımdan seçilmiştir. Oğlum için en iyi ve en güçlülerini seçtim. Unutmayınki seçilen alfa aynı zamanda benden sonra lider olacak kişidir."
İşte bu da Jimin'in nefret ettiği şeyler arasındaydı. Bu aptal gelenek, güç yarışından başka bir şey değildi. Seçilen kişilerin arasında sırf liderlik için de orada bulunanlar vardı. Kız veya erkek fark etmez herkes bu koca kabilenin başına geçmek istiyordu ve bunun için omegayla evlenmeleri gerekiyorsa, evlenirlerdi.
"Sizden istediğim ormanın derinlerindeki, kabilemize kilometrelerce uzak olan o yere gidip oğlum ile evlenebilmek için en değerli hediyeyi getirmeniz. Onun için en özel ve en kıymetli şeyi getiren kişiyle en kısa sürede Jimin'in evliliğini gerçekleştireceğimi bilmenizi isterim."
Kalabalıktan kopan coşkulu çığlıklar yerinde hem soğuktan hem de öfkeden kızaran Jimin'e hiç iyi gelmiyordu. Daha da sinirleniyor, ağzını açıp bu saçma geleneklere göre yaşamak istemediğini haykırmamak için kendini zor tutuyordu. Neyseki, hala bir şansı vardı. Jungkook.
"Alfalar! Sırayla kendinizi tanıtın."
Liderden gelen emirle alfalar omuzlarını dikleştirip sırayla isimlerini söylemeye başladılar.
"Kim Jaehwa."
"Lee So Min."
"Park Chaehyung."
"Jeon Jungkook."
Jimin bundan sonrasını dinlemeyi bırakmıştı. Gözleri dik duruşuyla diğer alfaları gölgesi altında bırakan Jungkook'ta takılı kalmıştı. Onun aksine Jungkook kendisine bakmıyor bakışlarını tamamen odakladığı öylesine yerden çekmiyordu. Jimin kaşlarını istemsizce çattı ve bir sorun olup olmadığını düşündü. Diğer alfalar liderin arkasından kendisine kur yaparken Jungkook neden öylece duruyordu anlam verememekle beraber sinirlenmişti. Zaten bugün sinirden başka hiçbir duyguyu doğru düzgün hissetmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shots Series -{Jikook}-
De TodoBirbirinden farklı konularla oluşturulmuş her biri birer bölümden oluşan Jikook ficidir. #bunny 1 #minkook 5 #kookmin 25 #jimin 49 #jungkook 56 Lunastelll🎑⭐ Başlangıç Tarihi:15.03.2022