Kiracı

500 45 36
                                    

Ev sahibi: Merhabalar Bay Jeon, sizinle bir konu hakkında görüşmek istiyorum.

Kiracı: Bay Park? Bu ayki kirayı vaktinde ödediğimi hatırlıyorum, bir sorun mu var?

Ev sahibi: Sorun kira ödemesi değil Bay Jeon.

Ev sahibi: Bildiğiniz üzere üniversite dolayısı ile uzun zamandır yurtdışında eğitim görüyorum ve şu an kaldığınız ev ailemden bana kalan tek şey.

Ev sahibi: Okulum bitti ve ben geri dönmeye karar verdim.

Kiarcı: Yani?

Ev sahibi: Yaniii

Ev sahibi: Bir ay sonra döneceğim ve bu süreç içinde kendinize yeni bir ev bulmanız çok iyi olur.

Kiracı: Anlıyorum Bay Park fakat sizinde bildiğiniz gibi sözleşmemiz var ve sözleşmeye göre evinizde kalmak için hâlâ altı ayım var. Sözleşme işini halletsek bile halden anlayacağınızı umarak söylemek isterimki bende tıpkı sizin gibi öğrenciyim. Bir ay kadar kısa bir sürede kendime göre bir ev bulmam ve taşınmam mümkün değil.

Ev sahibi: Aynı şey benim içinde geçerli, Bay Jeon. O ev maddi ve manevi açıdan sahip olduğum en değerli şey. Kalacak daha iyi bir yer bulmam bu kısa süre içinde mümkün değil.

Kiracı: Her iki tarafı da memnun edecek bir yol bulamaz mıyız?

Ev sahibi: Bu durumda ne yapmayı önerirsiniz Bay Jeon?
(21.56)

Kiracı: Ev arkadaşı olmaya ne dersiniz? Hem anlaşmamız bozulmaz hem de altı ay gibi uzun bir sürenin içinde kendime göre bir ev bulup taşınırım.

Kiracı: Bu süre içinde sizde buradaki hayatınıza tekrar adapte olmak için çabalayabilirsiniz.
(21.59)

Kiracı: Ne düşünüyorsunuz?
(22.02)

Ev sahibi: Anlaştık.
(22.05)

*****

Bir ay sonra

Gelen son koliyide taşımacının elinden alıp salondaki orta sehpanın üstüne bıraktı. Doğruyu söylemek gerekirse Jungkook evin içini oldukça güzel dizayn etmişti ve Jimin ufak tefek şeyler dışında hiçbir şeye dokunmayı düşünmüyordu. Zevklerinin benzer olması artı bir puandı çünkü önlerindeki altı ay boyunca kendisinin tamamen zıttı anlayışlara sahip biri ile evini paylaşmak istemezdi.

"Sanırım her şey geldi Bay Park."

Jungkook'un seslenmesi ile kafasını arkasına çevirip odasının kapısına omzunu yaslamış elleri kot pantolonunun cebindeyken kendisine bakan gence baktı. Kendisinden iki yaş küçük olduğunu biliyordu fakat kemikli yüz hattı ve yapılı vücudu ile Jungkook, Jimin'in yanında dev gibi duruyordu.

Derin bir nefes alarak fazlasıyla etkileyici görünen yüzden gözlerini çekti ve kafasını onaylamak için aşağı yukarı salladı.

"Bitti. Çok fazla değişiklik yapmayacağım, içiniz rahat olsun. Birkaç kişisel eşyam var bu kolilerde."

Salonun etrafı boş olan ve fazlasıyla sade görünen duvarına koydurttuğu kitaplığa baktı ve gülümsedi. Bu güzel evde eksik olan en önemli şey bir kitaplıktı ve Jimin değiştireceği ilk şeyin bu olmasına karar vermişti. Kolilerin çoğu okuduğu ve okuyacağı kitaplarla doluydu. Diğer kolilerde ise değerli süs eşyaları, birkaç ıvır zıvır ve çerçeveli fotoğraflar vardı.

One Shots Series -{Jikook}-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin