Stripter

630 41 55
                                    

*****

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*****

1000 kelime yazar bırakırım diye başlayıp 2000 kelime yazdım. Peş peşe bölüm geliyor evet, bende şaşkınım ama durup baktığım zaman okunma sayıları acayip düşüşte... Okullar tatil oldu herkes aktif olur demiştim ama hiçte öyle değil gibi.. Aranızda bildirim gitmeyenler var, gençler, önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun lütfen. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin olur mu?

*****


"Soyun."

Jungkook'un gözleri hiddetle büyüdü ve bakışları Jimin'in gözlerine kilitlendi. Doğru duyduğundan emin değildi.

"Ne?"

"Buraya direk dansı öğrenmeye gelmedin mi? Bacaklarını sıkıca saran o kot pantolonla ve seni oldukça şirin gösteren mavi sweatinle bu direkte dans edebileceğini sanıyorsan yanılıyorsun küçük adam."

Jungkook utançla yutkunup bakışlarını direğe çevirdiğinde Jimin onun dibine girdi. Bu tatlı şeyi direğe sürtünürken görmek için çıldırıyordu.

"O yüzden tavşancık, soyun."

Jungkook başını sallayıp tek omzunda asılı duran çantasının yere düşmesine izin verdi ve ellerini sweatine atıp tek çırpıda üstünden çıkardı. Jimin beklemediği bu atak karşısında her ne kadar şaşırsada kısa sürede toparlanıp hafifçe sırıttı ve gözlerini Jungkook'un üzerinde gezdirdi. Karşısındaki tatlı çocuktan beklenilmeyek şekilde vücudu fazlasıyla yapılıydı ve sol kolu elinden omzuna kadar dövmelerle kaplıydı. Gördüğü şeyden memnun kalmanın verdiği tatminlikle başını aşağı yukarı sallayıp gözlerini tavşan kılıklı çocuğa dikti.

"Soyunma odaları az ilerde, ha tabi sen karşımda soyunmak istiyorsan bana da bunu izlemek düşer, bebeğim."

Jungkook kızaran yanaklarını saklama isteğiyle dolup taştığında hemen Jimin'in arkasında duran odalara baktı. Dediği gibi üstünde soyunma odası yazan bir tabela gözüne çarptığında eğilip yerden tişörtünü aldı ve Jimin'e bir kez bile bakmadan koşar adımlarla ilerledi. Kabinin kapısını sertçe kapattığında arkasında bıraktığı genç adam tehlikeli bir sırıtışla onun hareketlerini izliyordu.

Birkaç dakika içinde kapı açılmış giydiği siyah dar kısa şortu ile Jungkook içerden çıkmıştı. Jimin sert bir yutkunuşla bakışlarını vücudunun sadece bir kısmı örtülü olan çocuğun üstünde gezdirdi. Daha önce hiç birinden böyle etkilendiğini hatırlamıyordu, hem de sadece vücudu yüzünden.

Bakışlarını yanına gelen gençten alıp tavandan zemine kadar uzanan direğe omzunu yasladı.

"Hiç tecrüben ya da bilgin var mı?"

Jungkook kafasını iki yana salladı. Bakışları direkteydi.

"Peki bunu öğrenme sebebin prefesyonel olmak mı yoksa hobi amaçlı mı?"

One Shots Series -{Jikook}-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin