Unknown

837 56 38
                                    

Ünlü yayıncı Park Jimin açtığı canlı yayında kendisiyle farklı yollarla flört eden Bunnyboon adlı kullanıcıyı fark eder.

----------

"Ev-vet! Yeni bir yayından hepinize merhaba. Nasılsınız? Teşekkür ederim @/Starlight ben de iyiyim."

Saat gece on ikiyi bulmuşken yeni bir yayınla kamera karşısına geçmişti. Genelde sohbet eder bunu yaparkende boş durmamak için arka planda bir oyun oynardı. Park Jimin bu sayede hem ünlü olup birçok hayran edinmiş hem de cebine çalıştığı iş yerinden aldığı maaşın kat kat fazlası girmişti.

Kamera karşısında olmayı seviyordu. İnsanlarla chat aracılığı ile sohbet edip onlarla çeşitli konular üzerinde tartışmaktan zevk alıyordu. Öyle ki bazen yayın açtığında kendini fazlasıyla kaptırıp saatlerce yayını devam ettiriyordu.

"Bugün sohbet ağırlıklı bir yayın olacak çoğu zaman olduğu gibi. Düşünceleriniz, dertleriniz, paylaşmak istedikleriniz, eğlenceli hüzünlü her hangi şeyi chatte bizimle paylaşabilirsiniz. Yakalayabildiklerimi seslice okumaya çalışacağım."

Oturduğu sandalyede kendini geriye yaslayıp şapkasını kafasından çıkararak sarı saçlarını düzeltip şapkayı geri taktı. Mavi beyaz çizgili gömleği üstündeydi.

"Bir bakalım neler varmış...
@/Bonbon.chocolat ,ne tuhaf kullanıcı isimleriniz var böyle,"

Omuzlarını sarsarak kıkırdayıp yorumu okumaya devam etti. Onun bu hallerine kamera karşısında eriyen izleyicilerinden bir haberdi.

"Jimin-shi, bize aşk hayatından bahset demiş. Ah, emir kliplerini hiç sevmem. Bu soruyu pas geçiyorum."

"Ahahah, hayır bu bir bahane değildi sevgili @/Jiminoppabenim ."

Yüzündeki yaramaz sırıtma ile su şişesinin kapağını açıp dudaklarına değdirmeden kafasına dikti. Aynı gülümseme ile şişeyi yerine koyup dirseğini masaya koyarak dolgun yanağını avucuna yasladı.

"Oppa çok güzelsin. Teşekkür ederim, sizler de çok güzelsiniz. Ah, işte birini buldum. @/cileklidondurma diyorki 'Jiminie bugünlerde erkek arkadaşım bana çok kötü davranıyor. Herkes ondan ayrılmamı istiyor fakat ben onu gerçekten seviyorum.' Yani, bana sorarsan sana kötü davranan birine ne olursa olsun bunun için izin vermemelisin. Normal şartlar altında olsaydı onunla oturup konuşmanı söylerdim fakat ortada aşk varken bir insanın sevgilisine kötü davranması bana pekte mantıklı gelmiyor. Biri birine gerçekten değer veriyorsa ona kıyamaz, dokunurken bile eli titrer belki. Değer vermek, güvenmek sevgiden daha önemli kavramlardır. Dünyada birçok şeyi sevip vazgeçmek zorunda kalıyoruz çünkü durumlar bizi buna itiyor. Bence bu da aynı o şekil, sana zarar veren bir ilişkiyi daha fazla sürdürmenin bir anlamı yok."

Chatten onun haklı olduğuna dair yorumlar gelirken Jimin minnettarca gülümsedi.

"Millet kimsenin sizi üzmesine izin vermeyin. Her insan çok değerlidir ve başkalarının buyundurağı altında değil kendi zevk, istek ve hayallerine göre yaşamalıdır. Sakın unutmayın: Sizi sizden fazla kimse sevmez ve size sizden daha fazla kimse zarar veremez."

Bir süre daha bu şekilde ilerleyen sohbet, bildirim geldiğini belirten müzik sesi ile bölündü. Jimin ekranın sağ üst köşesine baktığında gözlerini şokla açmaktan geri kalamadı.

"Nasıl ya? Yüz bin won gerçekten çok büyük bir miktar. @/Bunnyboon yanlışlık olmadığından eminsin değil mi?"

Her ne kadar yayınlarda yapılan bağışlardan para kazanmaya alışsada böylesine bir miktar ilk defa geliyordu. Şaşkınlıkla bakışlarını önündeki bilgisayar ekranında gezdirdi ve Bunnyboon adlı kullanıcıdan yanıt almayı bekledi. Birçok insan bağışlanan paranın şaşkınlığı ile yorum yaparken chat fazlasıyla karışıktı fakat VIP kısmına gözünü çevirdiğinde işte orada aradığını bulmuştu.

One Shots Series -{Jikook}-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin