Abu su Derek žiūrėjome vienas kitam į akis. Sabrina su Oliveriu skatino mus greičiau pasibučiuoti. Juk nieko nenutiks jei pakštelėsiu į jo tas patrauklias lūpas? Įgavusi drąsos pasilenkiau pabučiuoti jį, bet net nepajutau, kaip skrandžio turinys atsirado ant vaikino kelnių.
Oliveris su Sabrina pradėjo garsiai juoktis, o mane išmušė didelis karštis ir jaučiausi blogai. Atrodo, kad tuoj vėl apsivemsiu.
Po lengva atsistoju ir pažvelgiu į Derek kuris keista, bet nebuvo piktas, bent jau neatrodė, kad būtų piktas.
-Atleisk, nemaniau, kad mažai išgėrus apsivemsiu - tai pasakiusi pradedu eiti link vonios, nors ir nelabai turėjau energijos.
Sutrikau, kaip greitai atsiradau ant vaikino rankų. Padėjau galvą ant krūtinės vaikino ir užsimerkiau.
Pajutusi po kažkiek laiko lovą, apsikabinau pagalvė ir vis dar buvau užsimerkusi.
-Ačiū, mažutį - padėkojau. - Nagi Oliveri, gulkis šalia savo merginos - pasakiau ir pramerkiau akis ir pasigailėjau, nes pasirodo tai buvo ne Oliveris, o Sabrinos vaikinas.
-Atnešiu tau mineralinio - pasako vaikinas ir išeina iš kambario ir buvo keista, kad vaikinas dabar toks rūpestingas ir manęs neerzina, ir nesijuokia.
Gal aš tai visą sapnuoju? Derek juk būna tikras asilas, o dabar... Neturiu net žodžių...
Derek sugrįžęs į kambarį padavė man buteliuką mineralinio. Atsisėdusi atsigėriau kelis gurgšnius. Atidaviau Derek buteliuką atgal.
-Sabrina ir Oliveris užmigo ant grindų - pasakė Derek ir atsisėdo ant lovos ir vėl žiūrėjome vienas kitam į akis. - Kaip tu jautiesi? Pykina? - vaikino balsas skambėjo rūpestingai.
-Truputi dar pykina - tariau - ačiū... O dėl kelnių, aš atpirksiu naujas - šyptelėjau, ir vaikinas man atsakė tuo pačiu.
Kaip keista su juo taip bendrauti. Nes esu įpratusi su juo peštis, kaip šuo su kate.
-Pamiegok - Derek atsistojo ir paėmęs dėkį užklojo mane ir tada pasilenkęs pabučiavo mano kaktą ir per mano kūną nuėjo virpulys. - Lieki man skolinga bučinį, višta - vaikinas nusišypsojo ir paliko kambarį.
Ne jau jis tikisi, kad jį pabučiuosiu. To niekada nebebus. Nebežaisiu butelio, kaip tarp žmonių rato sedės jis.
******
Jau, kaip pusvalandis, kaip esu pabudusi ir tiesiog guliu lovoje, nes jaučiuosi vis dar silpna. Energijos visiškai neturėjau. Tikriausiai jau po vakar ilgą laiką nebevartosiu alchoholinių gėrimų.Nusišypsojau, kaip į kambarį įėjo Oliveris kuris atrodė taip lyg net nebūtų nei kiek bloga, nors jis už mane dvigubai daugiau iš gėrio.
-Atnešiau vaistų - vaikinas paduoda man tabletė ir stiklinė vandens.
Paėmusi greitai išgėriau tabletė ir išlipau iš lovos ir apsikabinau savo vaikiną.
-Ar jau vykstam namo? - paklausiau jo ir atsitraukiau nuo jo ir vaikinas papurtė galvą. - Kiek dar čia būsime? - paklausiau jo nepatenkinta. Nes dabar tikrai norėčiau gulėti savo lovoje, o ne draugės..
-Nebe ilgai. Sabrina ruošia pusryčius. Papusryčiausim ir vyksime namo, mažute - Oliveris nusišypsojo ir suėmė mano ranką ir nusivedė mane į svetainę kurioje buvo Derek ir žaidė kažkokį žaidimą per plaistayson. Ar, kaip tas daiktas vadinasi.
Oliveris atsisėdo ant sofos, o aš atsisėdau ant jo kelių ir nusišypsojau, kaip jis apsikabino mane per liemenį.
Derek pažvelgė į mus ir nusišypsojo.
-Prašau tik šiandien neapvemk, nes kitaip, pas tave ateis pabaisa vardu Derek - pagrasino Derek ir tai privertė mane nusijuokti.
Nusprendžiau nieko neatsakyti, o patilėti. Ir tiesiog stebėti, kaip jis žaidžia.
*******
-Tu tuo tikra, kad nori apsikeisti vaikinais? - paklausiau savo draugės.
Buvau nustebinta jos pasiūlymu apsikeisti vaikinais, kad dvi savaites aš poroje būčiau su jos vaikinu, o ji su mano.
-Taip esu tuo tikra, tik dabar reikia sulaukti, vaikinu pritarimo - pasakė, Sabrina ir trenkė savo vaikinui į petį, kad jis pažvelgtų į ją ir tai pavyko. Jis pažvelgė į ją sutrikęs.
Maniškis tai pat pažvelgė į mane. Pakėlė antakį lyg klausdamas manęs kas vyksta.
-Ar norėtumėt apsikeisti poromis? - paklausė Sabrina ir iš abiejų vaikinų žvilgsnių mačiau, kaip jie nustebo išgirdę jos tokio klausimo.
-Manau, kad taip, būtų visai smagu - pasakė maniškis, ir jam pritarė Sabrinos vaikinas.
Sabrina laiminga su plojo rankomis ir atsistojusi priėjo prie mano vaikino ir atsisėdo ant jo kelių. Buvau tuo nelabai patenkinta, bet pasirinkau patylėti.
-Tai nuo šiandien, dvi savaites aš būsiu tavo mergina, o Eva bus mano vaikino mergina - pasakė Sabrina.
Po jos žodžių prie manęs priėjo Sabrinos vaikinas, atsisėdo šalia manęs ir buvau dėkinga, kad jis ne puolė bučiuotis, ar sodintis mane ant kelių.
-Labas, mano naujoji mergina - draugės vaikinas nusišypsojo.
Nuo tos dienos mano gyvenimas pasikeitė, neatgrįžtamai. Nuo tos minutės pradėjau jaustis, lyg būčiau filme, o ne realiame pasaulyje.