Stengiausi kuo greičiau apsirengti bei greitai pasidažyti. Širdis mano plakė, kaip pamišusi, beproto bijau, kad nepatiksiu Derek tėvams. Nesu tikra jo sužadėtinė, bet vistiek norėčiau patikti jo tėvams.
Pabaigusi dažytis užsimerkiau ir pradėjau skaičiuoti iki dešimt, nes tai Visada padeda nusiraminti. Baigusi suskaičiuoti atsimerkiau ir jau mano širdies plakimas buvo normalus.
Eidama link virtuvės girdėjau Derek balsą ir jo mamos. Įžengusi į virtuvę radau juos besišnekančius.
-Derek palik ją, ji man nepatinka - jo mama ir jis tikriausiai net nepastebėjo, kad aš jau virtuvėje. - Matau, kad ta mergina yra su tavimi, dėl tavo pinigų - tai pasakiusi moteris atsigėrė kažko iš puodelio.
-Mama, būk gera nenusišnekėk - Derek atrodė susierzinęs - Eva, yra labai gera, miela mergina kuri su manimi tikrai ne dėl pinigų - tarė jis ir tada jo akys sustojo link manęs.
Nusišypsojau jam ir priėjusi prie stalo atsisėdau šalia Derek. Per kūną nubėgo šiurpuliukai, kaip vyras suėmė mano ranką ir ją pasidėjo ant savo šlaunies. Jis glostė mano ranką ir tai buvo toks nuostabus jausmas, kad negalėjau nesišypsoti.
-Sveiki, atsiprašau dėl vaizdo kurį pamatėte, tikuosi dėl šito ne susidarėte klaidingos nuomonės apie mane - nusišypsojau jo mamai kuri žudė mane savo žvilgsniu.
-Nebandyk apsimesti gera mergina, nes tokia tikrai nesi - ji atsistojusi pažvelgė į Derek - lauksiu jūsų vakare, tikiuosi nevėluosite - tai pasakiusi ji paliko virtuvę.
-Nepatikau tavo mamai - atsidusau ir Derek pažvelgė į mano akis. Buvau pasiilgusi mūsų žvilgsnio karas. - gal geriau pasakyk jai tiesa? - tai nuskambėjo, kaip teiginys, bet buvo klausimas.
Jis garsiai atsiduso ir patraukė savo ranką nuo manosios, ir šilumą kurią jutau ji dingo. Pasiėmė energetinio skardinė nuo stalo ir prisidėjęs prie lūpų atsigėrė. Padėjęs atgal pažvelgė į mane.
-Po šio vakaro mano mama, tėvai bei brolis tave pamils ir priims tave į mūsų šeimą - Derek skambėjo toks užtikrintas, kad ir aš patikėjau tuo.
-Kas šį vakar bus? - paklausiau jo susidomėjusi.
-Vyksime bendraut su mano šeima, mama surengė vakarėlį mūsų sužadėtuvių proga - tarė jis - Nesijaudink žmonių nebus daug, kiek žinau bus tik mano šeima - Derek nusišypsojo ir pasilenkęs pabučiavo mano lūpas trumpu bučiniu.
*******
Pažvelgiau į drabužius kuriuos Derek nupirko šiam vakarui. Iš išvaizdos ir kvapo galėjau suprasti, kad jie nauji ir tikrai ne pigūs. Reikia pažiūrėti gal ant etiketės bus Kaina, greitai pradedu ieškoti ir negaliu nesistebėti dėl to kokia minkšta suknelės medžiaga. Pagaliau radusi etiketė išpučiau akis pamačiusi kaina. Jis beprotis, ant suknelės išleido tris šimtus, reikės jam pasakyti, kad daugiau nepirktų tokiu brangių drabužių.
Apsivilkusi suknele pažvelgiau į veidrodį, aiktelėjau išvydusi savo atvaizdą. Ji siekė kelėnus ir tai labai gerai, sukneles apačią aptemta, bet viršus truputi laisvesnis. Negaliu nustoti žiūrėti į savo atvaizdą ir stebėtis dėl to, kaip ši suknelė man tinka. Jaučiuosi lyg princesė. Po kelių minučių galiausiai baigiau stebėti savo atvaizdą, užsidėjau basutes ir išėjau iš kambario.
Svetainėje pamačiusi stovintį Derek su tamsiai mėlynų kostiumu man užgniaužė trumpam kvapą. Jis atrodė labai karštai, žaviai, gražiai. Tiesiog jis kuo labiau įtikina, kad yra tobulas vyras. Derek nužvelgė mane ir nuo jo žvilgsnio mane išmušė raudonis, bet gerai, kad jis to ne mato per makiažą.
-Taip ir maniau, kad ši suknelė ant tavęs atrodys taip gražiai, vos pamatęs suknele vitrinoje pagalvojau, kaip tu ją vilki - pasako jis ir pažvelgia į laikrodį ir tada vėl pažvelgia į mane - dieve mano kokia tu graži, taip norėčiau nuplėšti šią suknelę ir padaryti tave laimingą su savo peniu - nusišypsojo Derek prieidamas arčiau manęs.
Man pasidarė karštą, jaučiuosi lyg būčiau įmesta į verdantį vandenį. Jo žodžiai, žvilgsnis taip kaitina kūną, kad atrodo galiu imti ir ištirpti, kaip ledas.
-Dabar tikriausiai tu raudona, kaip burokas - nusijuokė jis.
Nusijuokiau ir bandydama apsimesti, kad jis manęs neveikia įsikabinau jam į parankę. Jo kvepalai net varė iš proto , šis vyras tikrai viena diena privers mane patirtį širdies infarktą.
Ačiū dievui jis daugiau nieko nebe sakė ir išsivedė mane į lauką. Jaudinuosi, visgi greitai susipažinsiu su jo likusią šeima, viliuosi jo brolis bei brolio žmona bei jo tėvas bus draugiškesni nei jo mama. Kažin jis su pažinęs buvo juos su Sabrina? Jei ne ar jis žada tai padaryti?
*******
Po valandos trunkančios kelionės, mes pagaliau įžengėme į restoraną. Mums įžengus iškart pasitiko garsūs plojimai. Žmonių čia buvo koks trisdešimt, stipriai suspaudžiau Derek ranką kurią laikiau. Kažkodėl jaučiu, kad šioje šventėje nebus laimingų akimirkų su Derek. Tikiuosi, kad aš klystu.Prie mūsų priėjo jo mama, vyras kuris buvo panašus į Derek tik, kad jo plaukai buvo žili, tai pat vilkėjo mėlyną kostiumą. Jo mama vilkėjo elegantiška juodą suknelę su kuria atrodė gražiai. Matosi iš ko Derek paveldėjo grožį.
-Sūnau, tavo sužadėtinė labai daili - jo tėvas nusišypsojo ir mačiau, kaip nu žiūrineja mane ir tai buvo tikrai ne jauku.
Derek apglėbė mane per liemenį ir man tai patiko. Jis taip parodo, kad esu jo, ir niekino kito nebūsiu.
-Taip, tėti ji tikra gražuolė - Derek lūpos su formavo plačią šypsena - Ir esu labai laimingas, kad tokia gražuolė bus mano žmona, nes ji ne tik graži išorę, bet ir vidumi - pajutau jo lūpas ant savo skruosto.
-Puikus tavo skonis - nusijuokė jo tėvas, o jo motina žudė mane žvilgsniu.
Kodėl aš jai taip nepatinku?
Mano kūnas sustingo bei susiraukiau, kaip prie jo tėvo atsistojo vaikinas ir tai buvo Auke. Ką jis čia veikia? Derek stipriau suspaudė mano liemenį išvydus Jį.
-Ką jis čia veikia? - Derek piktai pažvelgė į savo mamą.
-Derek, jis tavo brolis ir privalo susipažinti tai pat su tavo sužadėtinė - išgirdus tai ką pasakė jo mama, mano smegenys atrodo sprogo... Jau nieko nebe suprantu. Vaikinas kuri Derek primušė yra jo brolis? Kodėl jis man to nesakė.
-Pati žinai, kad po tos nakties, jis man nebėra brolis! - sušuko Derek ir tada pradėjo mane vestis toliau nuo jų.
-Derek, buvo smagu pasimatyti, be to saugok kiek nori savo mergina, ji vistiek greitai bus mano! - per visą restoraną pasigirdo Auke rėkimas.
Derek išsivedė mane į lauką, atsitraukės nuo manęs, mačiau, kaip būdamas susierzinęs prisidega cigaretę ir ją prisideda prie lūpų. Tai dar tik pradžia vakaro, o jau viskas sumauta. Net bijau pagalvoti, kas mūsų laukia vakaro pabaigoje.
Atsiprašau, kad dalies nebuvo ilgai, bet kadangi dirbau ne turėdavau laiko prisėsti, tai per išeiginė pasistengiau ir parašiau dalį. Tikuosi, kad dalis patiko, ir kad nenusivažiuoju. Ačiū, kad skaitote 💙💙