11 Dalis

536 35 6
                                    

Į Derek namus grįžau susierzinusi, liūdna, pikta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Į Derek namus grįžau susierzinusi, liūdna, pikta. Emocijos tiesiog veržėsi iš manęs. Tiesiu taikiniu nuėjau į jo kambarį. Susiradau žirklės ir su šypsena veide paėmiau jo drabužius iš spintos. Įsitaisiusi ant grindų pradėjau karpyti jo drabužius. Negaliu vis išmesti vaizdo, kaip jis laimingas vaikšto su kažkokia mergina. Tai mane siutina.

Baigusi savo darbą patenkinta atsistojau ir paėmiau jo drabužių likučius ir juos padėjau ant lovos. Gal elgiuosi, kaip pamišėlė dabar, bet man tai nerūpi. Juk tai ne pavydas? Aš tiesiog pikta ant jo ir dėl to, išsilieju ant jo drabužių.

-Po galais, aš per jį net savęs nesuprantu - sumurmėjau ir išėjau iš jo kambario ir, kaip tik į namus įėjo Derek.

Atrodė labai jau laimingas. Tikriausiai tikrai ta mergina su juo yra kartu. Nenuostabu, kad turi daug merginų, juk jis toks gražus bei patrauklus.

-Ką veikei mano kambarį? - paklausė jis sutrikęs.

-Nieko - tariau - kaip praėjo pasimatymas? - paklausiau jo ir sukryžiavau rankas po krūtinę.

Jo žvilgsnis iškart nukrypo į mano krūtinę, pavarčiau akis. Tipinis vyras.

-Na kiek žinau mano mergina buvo su savo vaikinu, tad neturėjau su kuo eiti į pasimatymą - nusijuokė jis. -ar čia duoti man užuomina, kad nori nueiti į pasimatymą? - paklausė jis pakelės antakį.

-Derek, mačiau tave su kažkokia mergina. Tikriausiai su ja dulkiniesi - pavarčiau akis ir norėjau praeitį, bet jis neleido. - Praleisk, nenoriu dabar kalbėtis su tavimi - tariau pikta.

Bet Derek nepraleido, o kaip tik įsitraukė mane į glėbį. Atsidusau ir nustojau muistytis, kaip pajutau jo lūpas ant savo plaukų. Tai tikrai ramino. Ir buvo nuostabus jausmas būti jo glėbį.

-Kažkas pavydi - duotų šimtą procentų, kad jis šypsosi. - JI nėra mano mergina, su ja tuo labiau ne miegu - tarė jis ir patraukė mane nuo savęs.

Sutrikau, kaip jis iš kišenės išsitraukė grandinėle.

-Ji man padėjo išsirinkti grandinėle, kurią noriu padovonoti pikčiurnai kuri stovi prieš mane - Derek nusišypsojo ir atsistojo man už nugaros, patraukė mano plaukus ir uždėjo grandinėle. - Tikiuosi, kad supranti, kad tu man tikrai patinki, Eva - tarė Derek ir vėl atsistojo priešais mane. Delnais suėmė mano skruostus. - Ši grandinėle tau dovaną už tai, kad sutikai pavadinti mano sužadėtinė - nusišypsojo ir pakštelėjo į mano lūpas.

Tai buvo tik paprastas pakštekėjimas, bet sugebėjo priversti kūną sureaguoti į tai.

-Be to tau nėra ko pavydėti, ji mano brolio žmona- nusijuokė Derek ir nuėjo į savo kambarį.

Pradėjau eiti link savo kambario, kaip išgirdau Derek keiksmus, kas reiškė, kad pamatę savo drabužių likučius. Pasijutau kalta, kad tai padariau. Reiktų pradėti gerai apgalvoti prieš kažką darant.

Įėjusi į kambarį atsisėdau ant lovos ir pažvelgiau į grandinėle ir nusišypsojau. Grandinėle buvo iš spalvotų karoliukų, ant paskutinio karoliuko buvo nupiešta maža širdelė. Paprasta, bet graži grandinėle. Tikrai nesitikėjau, kad jis man kažką padovonos. Jis tikrai yra nenuspėjamas ir tai mane dar labiau žavi ir traukia link jo labiau, nei link Oliverio.

Mano žavėjimusiu grandinėle nutraukė įpuolęs į kambarį Derek. Kuris atrodė piktas.

-Ką tu padarei mano drabužiams! - sušuko jis ir pradėjo eiti link manęs.

Atsistojau ir priėjus jam prie manęs pažvelgiau į jo akis.

-Aš... Aš netyčia tai padariau - tariau - aš, atpirksiu - tariau ir Derek nusijuokė.

-Kažkam patinka krėsti išdaigas. Pirmiausia paslėpei drabužius, o dabar juos sukarpai - tarė jis.- nori išdaigų karo, tai jo ir gausi - nusišypsojo Derek ir apsisukęs išėjo iš kambario.

Nusišypsojau supratusi, kad dabar mes vienas kitam krėsime išdaigas. Kritau į lovą ir žvelgdama į lubas nenustojau šypsotis.

                       ******
Išlipusi iš dušo kabinos, pradėjau džiovintis plaukus, susiraukiau pamačiusi, kad  baltame rankšluostį matosi mėlyną dėmė. Pažvelgiau į veidrodį ir pastebėjau, kad mano plaukai yra mėlyni. Bet nevisi, o tarpais.

Užsidėjau Chalatą ir išėjau iš vonios ir mane pasitiko garsus Derek juokas. Tai žinoma, kad tai jo darbas.

-Gražūs plaukai, višta - susilenkęs juokėsi.

-Užmušiu Tave, gaidį - suurzgau ir Derek pradėjo bėgti juokdamasis, o aš gaudžiau jį po namus. - Per tave atrodau, kaip smurfas! - sušukau ir jį su gavus, pradėjau trankyti jo pakaušį. Žinoma nestipriai.

-Gerai, gerai, gana muštis - nusijuokė jis ir aš baigiau trankytis jo pakaušį.

Tada prasidėjo mūsų žvilgsniu karas , kuris suteikė per kūną daugybė šiurpuliukų.

-Tu graži, ir su tokiais plaukais, Eva - pasako jis.

Skruostai nusidažo raudonai ir nuleidžiu žvilgsnį nuo jo susigedusi. Derek suėmė mano smakrą ir pakėlė, kad žiūrėčiau į jį.

-Atrodai ypač mielai, kaip nu rausti, išgirdusi komplimentą - tarė jis žiūrėdamas į mano akis. - Dabar dar gražiau atrodai, kaip žinau, kad po chalatu esi visiškai nuoga, tai mane varo iš proto - pasako jis ir prikando apatinė lūpą ir tai tikrai atrodo velniškai seksualiai.

Mano veide atsiranda plati šypsena.

Paėjau kelis žingsnius atgal nuo jo. Nusimoviau Chalatą likdama prieš jį nuoga. Derek pradėjo žvilgsniu ryti mano kūną.

-Jei nori mane pamylėti, pirmiausia turėsi pagauti mane - mirkteliu jam ir pradedu bėgti link savo kambario. O jis bėgo paskui mane.

Nujaučiu, kad po kelių minučių prarasiu nekaltybę su šiuo patraukliu vyrų.

Draugės Vaikinas Where stories live. Discover now