Stovėjau lyg sustingusi ir stebėjau Derek akis kurios degino mane. Vyro rankos atsirado ant mano kūno. Pajutau, kaip jo rankos palindo po mano maikute. Kūnas dar labiau įsitempė. Bei tuo pačiu per kūną nubėgo šiurpuliukai.
-Ar tikrai nenori atiduoti man rūbų, Eva? - Derek susnapždėjo prie pat lūpų ir aš užsimaniau pabučiuoti jį. - Juk nenori prieš mane ir draugus būti pusnuogė? - Derek numovė mano maikute ir numetė ja ant žemės. Užsimerkiau nuo jausmų kuriuos dabar jaučiau.
Pajutusi Derek rankas prie liemenėlės užsegimo greitai atsimerkiau, ir susiprotėjusi kas vyksta, nustumiau vyrą nuo savęs. Pagriebusi maikute ją apsimoviau.
-Daugiau taip nedaryk, nes prisiekiu užmušiu! - surėkiau. O ponaitis Derek stovėjo ir stebėjo mane su šypsena.
-Kur mano drabužiai, Eva? - paklausė Derek.
Nuėjusi paėmiau jo drabužius visus ir mečiau juos jam tiesiai į veidą. Ir būdama susierzinusi išėjau iš kambario.
Neįsivaizduoju, kaip reikės su juo išbūti dvi savaites, bei dar tam pačiam name. Tikriausiai po kelių dienų mes abu vienas kitą sudraskysim į skutelius.
*****
Oliveris su Derek buvo lauke ir kalbėjosi, bei tikriausiai rūke. O aš klausiausi, kaip Sabrina pasakoja apie tai, kaip jei sekasi su Oliveriu.-Na, o kaip tau su Derek? - paklausė Sabrina.
-Nekenčiu dar labiau jo - tariau ir draugė nusijuokė. - Aš noriu jį užmušti - tariau ir paėmiau stiklinė su sultimis ir prisidėjusi prie lūpų atsigėriau mažą gurkšnį.
-Pasistenk sutartį, įsivaizduoti, kad tai Oliveris ir pamatysi pamėgsi jį. Derek nėra toks blogas - pasako drauge. Ir į svetainę, kaip tik grįžo vaikinai.
Oliveris atsisėdo šalia Sabrinos ir permetė ranką per jos pečius. Jie atrodo labai laimingi. Kažin Oliveris kaip sėdėdavo šalia manęs atrodydavo tai pat toks laimingas? Derek atsisėdo šalia mane ir uždėjo savo delną ant mano šlaunies ir aš bandžiau sulaikyti savo kūną, kad ne reaguotų į tai.
Nuo Derek užsiuodė metų kvapas. Tai reiškiasi, kad vaikinas rūkė metinės cigaretės.
-Gal vykstam į klubą? - paklausė Sabrina padėdama galvą ant Oliverio peties, ir vaikinas pabučiavo merginos pakaušį.
Jis su ja toks mielas. Su manimi toks jau labai senai buvo. Ne jau jam pradeda patikti Sabrina? Ne jau po dviejų savaičių ne neturėsiu vaikino?
-Varom, noriu prasiblaškyti - atsako Derek ir suspaudžia mano šlaunį pažvelgiu į jį ir jis man padovonojo plačią šypsena, nesusilaikiusi atsakiau jam tuo pačiu.
*****
Vidurį klubo šokau pagal Taylor Swift daina New romantic. Mano veide buvo plati šypsena, buvau užsimerkusi ir įsijautusi į dainą. Tiesiog buvau atsipalaidavusi ir apie nieką negalvojau. Taylor Swift yra viena iš mano mėgstamiausių dainininkių. Ji mano dievaitė.Derek, bei Oliveris su Sabrina buvo kažkur kitur. Esu viena pati įsimaišiusi į žmonių būrį. Esu galima sakyti girta, vos atvykus į klubą nuėjau prie baro ir užsisakiau dvi stiklines stipriausio kokteilio ir abu išgėriau iškart. Kokteilis gerai spyrė man į galvą.
Dainai pasibaigus užsimaniau į tualetą todėl nuėjau. Atidariusi vienas durų kabinos duris sustingau pamačiusi, Oliveri su Sabrina kurie buvo nuogi ir jie tikrai dulkinosi. Nesu kvaila, ir suprantu, kad ji ant jo liemens yra dėl to, kad čia nėra vietos ir ji šokinėjo ant jo penio.
Negaliu patikėti, kad jis dulkinasi su mano drauge ... Aš su Derek net nesibučiuoju, nes jausčiausi, kad išdavinėju Oliverio. Nors galiu tai daryt nes jis dvi savaites bus mano vaikinu.
Išėjau tyliai iš tualeto, nes nenorėjau kelti dramų. O ir nebuvo noro rėkti ant jų. Jaučiausi išduota.
Išvydusi Derek prie baro sėdintį,priėjau prie jo, atsisėdau ant jo kelių ir rankomis apsikabinau jo kaklą.
-Ką čia darai Eva? - paklausė sutrikęs Derek.
Nusišypsojau plačią šypsena ir pasilenkiau link jo ausies.
-Išdulkink mane - sušnabždėjau jam tai į ausį ir atsitraukusi nuo jo ausies pažvelgiau į jį su plačią šypsena.