10 Dalis

618 35 3
                                    

Bučinys buvo lėtas, keliantis puikius jausmus

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Bučinys buvo lėtas, keliantis puikius jausmus. Jaučiausi, lyg būčiau devintame danguje. Mūsų lūpos atsiskyrė, kaip mums prireikė oro. Ilgai netruko, kaip mūsų lūpos vėl buvo susijungusios tik šį kartą ne į lėtą bučinį, o į aistringą. Mano rankos atsirado Dereko plaukuose, juos papešus vaikinas suurzgė man i burną ir man tai patiko.

-Prakeikimas - po bučinio vyras nusikeikė ir suspaudė mano užpakaliuką kas privertė mane su dejuoti. Mano akys nukrypo į jo tarpkoji, prikandau lūpą apatinė išvydusi iškilimą jo kelnėse. - Matai, kaip mane veiki, Eva - jis atsiduso.

Nusišypsojau ir nieko ne sakiusi, suėmiau jo ranką ir pradėjau vestis jį link palapinės. Gal joje nebus patogu. Bet aš noriu. Noriu prarasti nekaltybę čia ir būtent su juo. Jaučiu, kad tai jis tas žmogus su kuriuo noriu patirti savo pirmus kartus.

-Eva, ką sugalvojai? - iš Derek balso buvo įmanoma suprasti, kad sutrikęs yra.

-Tiesiog lyskime į palapinę - tariau ir kartu susikabinę už rankų įlindome į palapinę.

Man atsigulus, Derek atsirado virš manęs ir su lietė mūsų lūpas.

Sudėjavau vien nuo jo lūpų skonio, kurios tokios skanios. Skonis pasakiškas. Rankomis apsikabinau jo kaklą ir leidau mūsų lūpomis judėti vienodu ritmu. Jutau, kaip Derek pradeda mane nurengineti. Jaučiausi laiminga. Žinojimas, kad jį jaudinu kėlė man didelį pasitikėjimą savimi ir savo kūnų.

-Tu mane varai iš proto - sušnabždėjo Derek į mano lūpas, tada pažvelgė į mano akis ir nuo jo tokio žvilgsnio mano širdis pradėjo plakti daug greičiau. - Šiandien nesimylėsime, nes tu Verta savo pirmą kartą patirti daug ypatangiau nei dabar - pasako jis ir dėl šito susiraukiau. - Bet aš šiandien tavęs paragausiu. Koks būčiau sužadėtinis jei nežinočiau koks tavo skonis - mirkteli jis ir mano skruostai nusidažė raudonai.

Dar labiau mušė raudonis, kaip nuo manęs dingo drabužiai. Likau visiškai nuoga. Norėjau rankomis prisidengti savo krūtinę, bet jis neleido.

-Nesigėdik, tavo kūnas nuostabus - pasako Derek ir pabučiavo mano lūpas trumpų bučiniu kuris prilygo lyg pakštelėjimui. - ypač tavo krūtinę, pasakiška - suėmė delnais mano krūtinę ir ją suspaudus aš išleidau dejonė. Buvo visa tai netikėta.

Nemaniau, kad kada būsiu nuoga prieš savo draugės vaikiną.

-Tu mano akimis esu tobula - pasako jis ir praskėčia mano kojas - Vos išvydęs tave pirmą kartą pagalvojau, kad tas kuriam priklausai velniškai pasisekė. Esi suknistai karšta, graži, erzinanti, suknistai noriu tave iš dulkinti kiekvieną kartą, kaip pamatau tave - pasako Derek žiūrėdamas į mano akis. - Dabar tai pat savo, varpą noriu įkišti į tave, bet nenoriu atimti tavo nekaltybę palapinėje. Tavo pirmas kartas jei norėsi bus su manimi, bet patogioje vietoje, ir tai bus tau įsimintina - su tais žodžiais Derek atsirado prie mano vieteles. Gerai tai, kad nors ir ne užsiminėju seksu, prisižiūriu tenais.

Draugės Vaikinas Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang