Juos išskyrė skaudus melas, bet juos vėl suvedė skaudi netektis.
Kelios ištraukos iš antro sezono :
-Nebegalime apsimesti šeima, Derek, kaip tokia nesame - pasakiau žiūrėdama į vyro akis kuriose mačiau daugybė jausmų man.
-Tai ką nori užbaigti viską? Nori mūsų dukrą palikti be tėvo! - sušuko jis piktas. - Aš to neleisiu, jei reikės per prievartą priversiu tave būti su manimi! - sušuko jis.
******
-Kodėl tu nenustoji bandyti manęs įtikinti, kad ne miegojai su Auke? - paklausė Derek būdamas girtas. Jis atrodė tikrai liūdnas ir su gniuždytas. Skaudu matyti jį tokį.-Nes aš tave myliu, ir noriu, kad tu pagaliau patikėtum manimi, kad aš ne miegojau su tavo broliu - pasakiau ir jis pažvelgė į mane. Prasidėjo mūsų senas žvilgsniu žaidimas. - Aš surasiu įrodymų, kad Auke ir tavo mama visa tai padarė, bet, kaip paaiškės tiesa, Derek tavo atsiprašymo vien neužteks, kad mes vėl galėtume būti kartu.
*****
-Kas tave sieja su Oliveriu? - pasimetusi nuo jo klausimo pažvelgiau į jį - ne jau senoji meilė jam sugrįžo? - paklausė jis ir iš jo balso buvo galima suprasti, kad jis pavydi - Prašau atsakyk, ši tyla mane žudo iš vidaus - pasakė jis ir suėmė mano ranką priversdamas taip per kūną nubėgti daugybė šiurpuliukų.-Mes su Oliveriu esame kartu, mes pradedame viską iš naujo - pasakiau jam ir mačiau jo akyse, kaip kaupiasi ašaros.