12 Dalis

565 39 5
                                    

Sucypiau pajutusi, kaip mane apglėbia šaltos rankos, nusišypsojau pajutusi bučinį ant savo kaklo, per kūną nuėjo daugybė malonių šiurpuliukų

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sucypiau pajutusi, kaip mane apglėbia šaltos rankos, nusišypsojau pajutusi bučinį ant savo kaklo, per kūną nuėjo daugybė malonių šiurpuliukų.

-Dabar būsi mano - pasako Derek. Išsilaisvinu iš jo rankų ir apsisukusi pažvelgiu į jį. Jo akys dega geismu. - Nebegaliu valdytis, Eva - suurzgė jis ir suėmė mano ranką ir ją uždėjo ant savo tarpkojo. Net per drabužius jautėsi koks jis susijaudinęs - štai kaip tu mane jaudini, jei nenori mylėtis nueik, o jei nori tada pabučiuok.... - neleidau jam užbaigti sakinio, kaip sujungiau mūsų lūpas.

Vyras susvyravo iš netikėtumo, suspaudė mano užpakaliuką ir atsakė į bučinį. Bučinys iš pradžių buvo lėtas, bet greitai pasikeitė viskas ir bučinys tapo aistringas ir kvapą gnaužiantis.

Mums dar vis bučiuojantis, Derek paėmė mane ant rankų ir pradėjo mane neštis. Mūsų lūpoms atsitraukus, kaip prireikė oro Derek nusišypsojo, kaip ir aš.

-Neįsivaizduoji, kaip trokštu pasinerti į tave, Eva - pasako Derek ir įėjus į kambarį jis paguldė mane ant lovos. - Tu nuostabi moteris - pasako jis nu žiūrinedamas mane.

Guliu lovoje ir stebiu kiekvieną jo judesį, prikandau apatinė lūpa, kaip Derek pradėjo mautis žemyn džinsus. Kaip trumpikes nukrito ant žemės, aiktelėjau išvydusi jo varpa. Ji buvo, tikrai didelė ir net pradėjau bijoti, kad jis tiesiog netilps.

-Eva, nebijok, viskas bus gerai - pasakė Derek tikriausiai pastebėjęs mano baimė.

Jis atsirado virš manęs ir įsisiurbė į mano lūpas. Bučinys buvo aistringas, net truputį grubus. Lūpos nuslydo mano kaklu, ir sudėjavau tyliai, kaip su kando kaklo odą. Mano kūnas visas buvo pašiurpes nuo jausmų. Papilve įsitempusi iš susijaudinimo. Velniškai troškau pajausti jį savyje. Noriu sužinoti koks jausmas, kaip jis manyje.

Derek atitraukė lūpas nuo mano kaklo ir pažvelgė į mano akis.

-Aš pasistengsiu būti švelnus - su tais žodžiais jis praskėtė mano kojas ir įsitaisė tarp jų. Dabar jis taip patraukliai atrodė, kad negalėjau nustoti kandžioti savo apatinė lūpą.

Ranka nukreipė savo kietą varpą į mano lytį kuri buvo drėgna vien nuo minčių, kad pagaliau aš prarasiu nekaltybę su šiuo patraukliu vyrų.

Iš mano lūpų išsiveržė aiktelėjimas jam įėjus iš kartą visam. Rankas uždėjau ant jo nugaros ir suleidau nagus į jo nugarą, kaip jis pajudėjo.

-Eva - sudėjavo jis ir judėjo lėtai.

Pramerkiau akis ir mane pasitiko velniškai nuostabus vaizdas. Jo veidas buvo pilną jausmų kurie vertė širdį suspurdėti.

Abu nenutraukėm žvilgsniu vienas nuo kito. Matau, kad jam seksas reiškia daug daugiau nei maniau, kad reikš.

Abu pasiekėme vienu metu orgazmą. Derek susmuko šalia manęs. Buvau sutrikusi ir tuo pačiu laiminga, orgazmas buvo tikrai galingas. Maniau, kad ne jausiu nieko per pirmą kartą, bet klydau.

-Ačiū, kad ištesėjai pažadą ir buvai švelnus - tariau ir pasukusi veidą į Derek pabučiavau jo lūpas.

Vyras įsitraukė mane į glėbį ir aš užsimerkiau nuo jo šilumos.

-Tai tau ačiū, kad pasitikėjai manimi - sumurmėjo į mano plauks ir užklojo mus su dėkiu - o dabar pamiegok, tau reikia pailsėti - pasako jis ir pradėjo glostyti mano plaukus ir mane tai ramino.

Tikiuosi, kad mūsų bendravimas nepasikeis po šio įvykio. Šis mūsų susijungimas sekso metu, privertė Derek dar labiau priartėti prie mano širdies.

               *****
Prabudau, kaip buvo rytas ir lovą buvo tuščia. Jutau ne didelį skausmą pilvo apačioje. Išlipau iš lovos ir mano skruostai įgavo raudonį, kaip pastebėjau ant paklodės kraują. Greitai numečiau viską ir nuėjusi į vonią už stačiau skalbti. Grįžusi paklojau lovą.

Krūptelėjau, kaip pajutau rankas ant savo liemens.

-Man patinka šis vaizdas, gražuolė - Derek sušnabždėjo prie ausies. Raudonis dar labiau išmušė. - Tik būk gera po namus ne vaikščiok nuoga, kaip pas mane bus mano tėvai - tarė jis nusijuokdamas.

Išsilaisvinau iš jo rankų.

-Labas rytas ir tau - tariau ir nuėjusi prie spintos išsitraukiau bet kokius drabužius ir juos apsirengiau. - Kada tavo tėvai atvažiuos? - paklausiau jo ir pradėjau šukuotis savo plaukus.

-Rytoj - atsakė jis ir atsisėdo ant lovos. - Kaip jautiesi? - paklausė jis.

Pažvelgiau į jį. Jaučiuosi gerai, bet tuo pačiu jaučiuosi ir blogai. Jis juk mano geriausės draugės vaikinas, o aš su juo pasimylėjau.

-Tyla reiškia.. Tu gailiesi - atsiduso jis ir atsistojo - To ir bijojau, kad tu gailėsies, praradus nekaltybę su manimi - tarė jis ir pradėjo eiti link durų. - Nesijaudink, pasistengsiu valdytis ir ne liesti tavęs, jei nori galim užmiršti viską kas buvo - pasako jis.

Nurijau susikaupusias seilės ir stebiu jį. Tyliu nes neįsivaizduoju ką pasakyti. Nes esu pasimetusi.

-Supratau, Eva - Derek balsas skamba liūdnas - Po mažiau nei dviejų savaičių galėsi vėl džiaugtis savo gyvenimu su savo tobulu vaikinu Oliveriu, o kas tarp mūsų bus ir įvyko bus užmiršta visiems laikams - su tais žodžiais jis išėjo iš kambario.

Na štai Eva, sugadinai pati savo džiaugsmo akimirkas su Derek. Tikriausiai jis net nebenorės, manęs bučiuoti ir leisti laiką iki šio žaidimo galo..

Aš kvailė.

Ačiū tiems kurie ištikimai skaito, dar labiau didelis ačiū kurie paliekate nuomonės ir keliate motyvacija rašyti toliau, 💙

Draugės Vaikinas Where stories live. Discover now