9 Dalis

635 40 15
                                    

Su Derek jau kokį pusvalandį važiuojam kažkur, kelis kartus klausiau jo kur jis veža mane, bet tik atsakydavo, kad tai paslaptis

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Su Derek jau kokį pusvalandį važiuojam kažkur, kelis kartus klausiau jo kur jis veža mane, bet tik atsakydavo, kad tai paslaptis. Automobiliui sustojus pažvelgiau į Derek. Sutrikau išvydusi jo rankoje skarelė.

-Užrišiu ją tau ant akių, turėsi pasitikėti manimi - pasakė ir užrišo skarelė. Nepatiko tai, nes man tamsa nelabai yra prie širdies. - Nebijok nesiruošiu nužudyti tavęs - nusijuokė Derek ir po kelių sekundžių jis padėjo išlipti man iš automobilio.

Suėmė mano ranką ir pradėjo vestis, sukiojau galvą iš ypročio dairytis. Ėjome gal kelias minutes, kaip sustojom. Derek nuėmė skarelė ir pamačiusi vaizdą kur esame nustebau, tapau tikrai labai priblokšta. Aplink mus yra kriokliai, daugybė įvairių spalvų gėlių. Pamačiusi staliuką netoli krioklio mano veide atsirado plati šypsena. Tikrai nesitikėjau, kad kada nors realybėje pamatysiu tokius vaizdus, kokius gali pamatyti per romantinius filmus.

-Čia labai gražu - prabilau ir nenustojau dairytis ir grožėtis vaizdu.

-Taip ir maniau, kad tau čia patiks - nusišypsojo ir nusivedė mane prie staliuko. Kadangi buvome netoli kroklio pasidarė gana šaltoka. - Sėskites, panele - Derek atitraukė kėdė. Man prisėdus jis pristūmė kėdė ir tada nuėjo į palapinė kuri buvo netoliese pastatyta. - Užsidėk - grįžęs jis padavė savo mėlyna džemperį. Padėkojusi greitai Apsivilkau ir pasidarė žymiai šilčiau.

Ant staliuko buvo dvi lėkštės, dvi taures, įrankiai. Ir maistas kuris kvepėjo labai skaniai. Negaliu patikėti, kad tokioje gražioje vietoje sėdžiu ir dar dėka vyro, su kuriuo būdavom, kaip šuo su kate.

Derek atsisėdus priešais mane, pažvelgiau į jį.

-Iš kur žinai šią vietą? - paklausiau jo.

Derek paėmė vyno butelį ir atidarė jį ir pripylė vyno mums į taures.

-Kaip buvau mažas mane čia atsivežė seneliai. Jie čia susituokė. Nuo tos dienos dažnai atvažiuoju čia - atsakė jis ir paėmė taurė vyno. Aš tai pat paėmiau. - Už mūsų pasimatymą, Eva - sudaužėm taurėmis ir abu atsigėrėm vyno.

-Nemaniau, kad tu romantikas - nusijuokiau prisipažindama.

Tiesa ta, kad manydavau, kad tik merginos romantikės. Oliveris per mūsų draugystės metus buvo nusivedės tik į kelius į pasimatymus ir taip tai būdavo kokia kavinę, arba klubas. Jis pareiškė, kad vyrai nemėgsta romantikos, todėl retai sulaukiu iš jo gėlių ir panašiai. Dabar supratau, kad Oliveris buvo ne teisus. Yra vyrų kurie mėgsta romantika, ir vienas iš pavyzdžių sėdi prieš mane.

-Nesu didžiulis romantikas. Bet mėgstu romantika, patinka savo merginas lepinti ir parodyti kokios jos man yra svarbios - šyptelėjo Derek ir į lėkštes abiejų įdėjo salotų bei kepsnio.-Tikuosi nesugadinsiu mūsų pasimatymo, nes su tavimi kažkodėl nuo pat pažinties man nesiseka ilgam išbūti nesuerzinus tavęs - nusijuokė Derek.

Nusijuokiau ir atsigėriau dar vyno. Vynas buvo saldus ir man tai patiko. Tiesa pasakius jis net pataikė su vynu. Geriame baltąjį, o aš raudono vyno ne mėgstu. Tikriausiai paklausė Sabrinos ir ji jam pasakė ką aš mėgstu.

-Žinok tu vienintelis žmogus kuris mane gali taip greitai suerzinti ir, net neįsivaizduoju kodėl taip yra - nusijuokiau.

-Tikriausiai patinku tau - mirktelėjo.

Nuleidau žvilgsnį nuo jo, o skruostai nusidažė raudonai. Ne jau jis taisus ir jis man patinka?

                      ******
Esame čia jau kelias valandas, kalbames įvairiomis temomis. Kuo toliau tuo žavesnis jis atrodo. Sabrinai pasiseks turėti tokį vaikiną. Kažin kodėl ji jo taip nevertina, ir nori būti su mano vaikinu?

-Apie ką taip galvoji? - paklausė Derek ir prisėdo šalia manęs ant žolės. Čia žolė net graži, žolėje tiek daug gėlių, kad negaliu ne susilaikyti nenuskynusi kelių.

-Apie seksą su tavimi - nusijuokiau ir jis tai pat nusijuokia.

-kažkada pasimylėsim - mirkteli jis ir lenkiasi pabučiuoti mane, bet sutrukdo suskambęs jo telefonas. Prakeiktas žmogus kuris sutrikdė tokia gražią akimirką.

-Turiu atsiliepti - pasako jis ir atsistoja. - Greitai grįžiu - nuėjo jis o aš garsiai atsidusau ir vėl pradedu skabyti įvairių spalvų gėlės. Jau šalia manęs padėtos dvi puokštės. Tikriausiai jas parsivežiu namo ir pasimerksiu.

Derek po kelių minučių grįžo ir atrodė susierzinęs.

-Ar viskas gerai? - paklausiau jo ir atsistoju. Papurtė galvą ir iš kišenės išsitraukė cigarečių pakelį. Tikriausiai jis rūko tik, kaip susierzina, nes retai matau jį su cigaretę rankoje.

-Mano mama atvyksta po kelių dienų - pasako jis ir prisidega cigaretę.

-Nesutari su mama? - paklausiau jo sutrikusi ir tuo pačiu susidomėjusi.

-Pasakiau savo mamai kad turiu sužadėtinė, nes ji atvyksta su broliu kuris turi žmoną. Ir ji visada knisa man protą kodėl aš dar nekuriu šeimos - pavarto akis ir tuo pačiu išpučia dūmus į orą. . - Ar sutiktum apsimesti mano sužadėtinė? - paklausė jis

Išpučiau akis išgirdusi jo klausimą.

-Tu vieną dieną, mane nu varysi į kapus - suurzgau.

Derek nusijuokė ir užgesino cigaretę ir priėjo prie pat manęs. Uždėjo savo rankas ant mano užpakaliuko. Mano kūnas iškart sureagavo į jo tokį prisilietimą.

-Priimsiu tai, kaip sutikimą , sužadėtinė - nusišypsojo Derek ir pasilenkęs sujungė mūsų lūpas.

Draugės Vaikinas Où les histoires vivent. Découvrez maintenant