Praėjo valanda, kaip Derek išėjo iš
mano kambario. Per tą valandą nieko ne nuveikiau, tik keikiau save, kad esu kvaila mergina. Pagriebusi telefoną išėjau iš kambario ieškoti jo. Privalau pasikalbėti su juo ir paaiškintų jam, kad man patiko mūsų pirmas kartas , kad nenoriu pamiršti visko kas buvo.Susiraukiau, kaip apėjau visus namus, o jo neradau. Kur jis? Automobilio kieme nebuvo, tai reiškiasi, kad jis kažkur iš važiavo.
Eva : kur tu? Mums reikia pasikalbėti.
Parašiau jam žinutė. Būdama kieme laukiau jo žinutės. Pralaukiau dešimt minučių, bet nesulaukiau atsakymo. Žinoma jis piktas ant manęs, todėl neatrašys.
Susiradusi namų raktus, užrakinau namus. Raktus pasiemiau su savimi, nes nežinojau kur jis juos deda. Pradėjau eiti link savo mėgstamiausios kavinės. Eidama parašiau Sabrinai, kad mums reikia susitikti ir pasikalbėti. Privalau draugei pasakyti kas tarp mūsų su Derek buvo, tikiuosi ji nepyks ir neteis manęs. Ji juk su mano vaikinu nežinia kiek kartų dulkinosi. Sabrina tai pat man ne atrašė, toks jausmas lyg visi būtų susitarė, kad šiandien mane ignoruos.
******
Savo liūdesį paskandinau leduose, jau suvalgiau tris porcijas ir jau jaučiuosi truputi geriau. Iki šiol Derek nei Sabrina neparašė man.Sutrikau, kaip prieš mane atsisėdo vaikinas. Ir gerai įsižiūrėjus atpažinau, tai tas pats vaikinas, kuri Derek nuvarė nuo staliuko.
-Sveika, gražuolė - nusišypsojo jis - juk sakiau, kad dar susitiksim - nusijuokė.
Paėmiau servitėle ir nusivaliau veidą.
-Ko nori? - paklausiau jo šiurkščiai, nes nebuvo nuotaikos bendrauti dabar su kažkuo.
-Ne jau susipykai su savo vaikinu? -nusijuokė jis.
Susiraukiau ir dabar norėjosi jam trenkti, kad dingtų man iš akių, bet susilaikiau. Šis vaikinas siunčia labai neigiamą energiją.
-Klausyk tu, dink nuo staliuko. Nenoriu su tavimi bendrauti - tariau.
Jo veide atsirado plati šypsena.
-Aš, Auke, brangute - su šypsena veide pasakė. - Neišeisiu kol nesutiksi su manimi nueiti pasivaikščioti - jo veide vis dar buvo šypsena.
Kodėl jis toks įkyrus?
-Gerai sutinku - tariau pavartydama akis. - Susitikim, kaip aš pavalgysiu, o dabar nueik. Nes noriu pasimėgauti ledų porcijomis viena - tariau ir mano laimei jis atsistojo ir nuėjo prie kito staliuko.
*Derek pozicija *
Buvau piktas dėl to, kad Eva gailisi atsidavusi man. Ant jos pykau, bet ir ant savęs, kad buvau kvailys ir nesugebėjau susilaikyti.
-Nerašyk man - suburbėjau, kaip gavau žinutę nuo Evos.
Dabar nenoriu su ja kalbėtis ar matyti jos. Neįsivaizduoju, kaip reikės mums apsimesti prieš mano tėvus, kad vienas kitą mylime, kaip ji nesileis net būti liečiama. Tikriausiai reiktų mamai pasakyt tiesa ir nereikės vargintis apsimetinėti mums. Nors man nereikėtų apsimetinėti, nes Eva man tikrai patinka. Bet aš jai ne.
-Sveikas, Derek - nusišypsojo priėjusi Sabrina kuria pasikviečiau pasikalbėti.
Buvome bare kuriame gėriau. Taip esu tipinis vyras kuris pyktį malšina Alchoholyje.
Sabrina atsisėdo šalia manęs ir aš jai pastumiau alaus bukala kurį buvau jai iš anksto užsakęs.
-Manau, kad turime viską užbaigti. Ji nieko ne pajaus man per tas likusias savaites - tariau.
Oliveris ir Eva mano, kad mes su Sabrina draugaujame, bet iš tiesų taip nėra. Mes apsimetame pora. Sabrinai patiko jau senai Oliveris ir, kad Eva ar Oliveris nesuprastų ji paprašė manęs apsimesti jos vaikinu. Tada dar nežinojau, kad Oliverio mergina yra mergina kuri man krito į akį vaistinėje. Su kuria susipešėm dėl vaistų.
-Eva, vis dar tavęs nekenčia? - paklausė Sabrina ir uždėjo savo ranka ant manosios - Derek tu man, kaip brolis, ir žinai pasakysiu tau tiesa, Eva tavęs nekenčia, nes tu jai keli jausmus kuriuos ji nesupranta. Todėl ir nekenčia tavęs - šyptelėjo.
-Tai ką nori pasakyt, kad ji mane įsimylėjusi, bet nesupranta to? - prunkštelėjau - Ji įsimylėjusi ta savo kvailą vaikiną, kuris jos net nevertina - tariau. Ir patraukiau jos ranką ir atsistojęs numečiau pinigus ant stalo.
-Man taip atrodo, kad jūs abu vienas kitą mylite, bet neigiate tai patys sau - nusišypsojo Sabrina.
Susiraukiau. Aš Evos nemyliu, ji man taip patinka, bet ne manau, kad galėjau taip greitai įsimylėti ja.
-Nenusišnekėk - tariau susiraukęs - Po tu savaičių Viską už baigsime, jei Oliveris tavęs dar nemylės, man nerūpi ir daugiau neapsimetinėsiu tavo vaikinu. - tariau ir išėjau iš baro palikdamas ją ten viena.
Sabrina man, kaip sesuo ir nesuprantu kodėl ji taip nori Oliverio, juk ji turėtų matyti, kaip Oliveris baisiai elgėsi su savo tikrąją mergina..
*Evos pozicija *
Su Auke vaikščiojome po miestą ir tikrai gana smagiai pašnekėjom. Jis tikrai galėtų būti mano draugu, nes turi tikrai gerą chumoro jausmą.
-Ačiū, kad palydėjai namo - padėkojau jam, kaip sustojom Derek namo kieme. - Pakviesčiau užeiti bet mano vaikinas jau namuose, o tu jam nepatinki - tariau pastebėjusi Derek automobilį kieme.
-Tikiuosi dar susitiksime - nusišypsojo jis ir pasilenkęs pabučiavo mane.
Nieko nepajutau. Derek, kaip pabučiuoja jaučiuosi lyg danguje, kūnas tai pat sureaguoja. O dabar visiškai nieko nejaučiu.
Jam atsitraukus nuo manęs pastebėjau, kaip link mūsų eina piktas Derek.