18 Dalis

469 36 5
                                    

Po valandos ėjimo pagaliau pasiekiau adresą kurį nurodė Derek mama

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Po valandos ėjimo pagaliau pasiekiau adresą kurį nurodė Derek mama. Visą kelią eidama galvojau apie ką ji nori su manimi pasikalbėti, bei tikrinau save, kad nieko blogo nenutiks nors nuojauta vis kuždėjo, kad geriau ne susitikti su jo motina. Nors ir nuojauta tai kužda aš privalau susitikti, pasikalbėti su jo mama, jei noriu toliau būti su Derek privalau priversti jo mama pamėgti mane.

Durims atidarius jo mamai ji mane pasitiko su miela šypsena todėl visos blogos mintys dingo.

-Sveiki - nusišypsojau jai tai pat ir įžengusi į pastato vidų pastebėjau, kad esu namo viduje, kuriame matosi, kad niekas negyvena daugybė metų. Daiktai buvo apkloti, grindys dulketos. Šis pastato vidus tikrai šiurpus. - Apie ką norite pasikalbėti? - paklausiau jo mamos.

-Eime į svetainę, ten yra daug jaukiau nei čia - pasakė ji ir pradėjo eiti.

Eidama jai iš paskos dairiausi. Jei sustojus patalpoje kurioje buvo švaru ir daiktai buvo ne užkloti, tikriausiai kol manęs laukė ji čia pasidarbavo. Abi atsisėdom ant sofos, ji sėdėjo šalia manęs ir man tai nelabai patiko, nes ir nors kokia gera ir miela ji atrodo, bet nuojauta kuždėjo, kad turėčiau dabar iš čia išbėgti kol ne per vėlu.

-Ar labai myli mano sūnų? - paklausė ji ir jos klausimas mane sutrikdė.

Greitai prisimenu visus mūsų patirtus trumpus mokantys ir mano veide atsiranda šypsena, visi mūsų bučiniai, pykčiai, erzinimas vienas kitą privertė mano širdį priimti jį į savo širdį. Bus keista pirmiausia pasakyti savo jausmus ne jam, o jo manai. Tikuosi, kad man šiandien pavyks pasakyti jam, kad jį myliu ir, kad norėčiau, kad tarp mūsų būtų viskas tikra.

-Aš labai myliu jūsų sūnų, su juo matau ateiti - pasakiau tiesa jai, su Derek norėčiau susilaukti vaikų susituokti, tai atrodo viskas greitai, bet jaučiu, kad Derek yra tas mano žmogus su kuriuo mums gali pavykti nugyventi puse arba net visą gyvenimą drauge. - nebijokite aš nebūsiu tokia, kaip Nora ir neiskaudinsiu jūsų sūnaus. Derek yra tas žmogus kurį mažiausiai noriu skaudinti, liudyti, visada noriu, kad jis mano dėka juoktusi, šypsotusi - tariau ir jo mama keistai stebėjo mane.

Tas žvilgsnis buvo toks keistas, kad nesupratau ką jis reiškia.

-Už tokią meilę, manau turėtume išgerti - pasako ji ir tik dabar pastebėjau, kad ant stalo yra padėtos dvi taures kuriuose jau yra įpiltas šampanas. - Aš laiminu jus, ir linkiu jums būti ilgai kartu - pasako ji, ji paiima taurė, tą patį padarau ir aš.

Atsigėrusi susiraukiau dėl skonio, jis buvo toks keistas. Ilgai nereikėjo laukti, kaip man pradėjo darytis bloga. Imti miegas.

-Šiandien tavo ir Derek santykiai baigsis - nusijuokė jo mama ir tada prieš save išvydau Auke kuris net nežinau iš kur atsirado. - Branguti, dabar tavo eilė - pasakė Derek mama ir ji atsistojusi išėjo.

Auke mačiau, kad nusirenginėja ir tai buvo paskutinis dalykas kurį mačiau, nes mane pasiglemžė tamsa.

                        *****

Prabudau nuo karščio kurį suteikė kūnas šalia manęs. Pramerkusi akis susiraukiau pamačiusi šalia savęs gulinti ne Derek, o jo brolį Auke, kuris buvo nuogas. Greitai šokau iš lovos ir dar labiau susiraukiau dėl to, kad aš buvau nuoga tai pat. Dieve mano, ne jau aš ir jis..? Ne taip negalėjo būti, aš tikrai nebūčiau išdavusi Derek.. Čia tikriausiai tik sapnas, įsiknybiau sau į ranką, bet pajutau skausmą. Tai ne sapnas, visa tai tikra.. Aš nuoga, Auke tai pat..

-Labas rytas - Auke atsisėdęs lovoje nusišypsojo.

Susiraukusi pradedu ieškoti savo drabužių.

-Kodėl mes nuogi? - paklausiau jo ir radusi savo drabužius, kuo greičiausiai apsirengiau.

-Nes mes pasimylėjome, juk tu taip norėjai su manimi tai daryti. - nusišypsojo jis.

Akyse susikaupė ašaros. Iš pykčio kurį jutau ant savęs ir ant Derek brolio.

-Ne tai ne tiesa! Aš negalėjau su tavimi dulkintis, nes esu ištikima tavo broliui! - sušukau pikta.

Auke sėdėjo lovoje ir juokėsi iš manęs.

-Taip mes nesimylėjome, bet Derek atrodys kitaip, kaip pamatys nuotraukas kurias nusunčiau jam - tai išgirdusi mano skruostais nuriedėjo ašaros, o kūnas sustingo.. Jei Derek patikės nuotraukomis, tada aš neteksiu jo.. Sunku įsivaizduoti gyvenimą be jo..

-Tu esi pabaisa! - surėkiau ir greitai iš bėgau iš šio pastato. Privalau kuo greičiau paaiškinti Derek kas čia nutiko. Nors pati nežinau kas, nes esu pasimetusi.

                    *****
-Derek! - sušukau vos įėjau į jo namus. Po kelių sekundžių prie manęs priėjo Derek kuris atrodė įsiutęs, tikriausiai matė nuotraukas. - Derek tos nuotrsukos, jos... Auke ir tavo mama tai suorganizavo. Prisiekiu aš ne miegojau su juo - tariau ir pasigirdo garsus Derek juokas kuris skambėjo skausmingai.

-Žinai jei taip norėjai Auke, galėjai bent jau su manimi ne žaisti. Aš tau papasakojau apie Norą, bet tu žinodama mano istorija vistiek pasielgei tai pat kaip ji! Tikriausiai visos jūs merginos vienodos - nusijuokė - Esi tikra kekšė, nuo manęs ant mano brolio, nuo mano brolio tikriausiai ant kokio seno užsoksi - tarė tai žiūrėdamas į mane su didžiule nepykanta.

Buvo labai skaudu girdėti tokius žodžius. Skruostais be sustojimo riedėjo ašaros, o širdį jutau skausmą.

-Derek, prašau patikėk manimi.. Aš sakau tiesą - tariau ir suemiau jo ranką bet jis ją greitai ištraukė - Derek, aš ne miegojau su Auke, nes pamilau tave - tariau ir mačiau iš jo žvilgsnio, kad jis nurimo, bet greitai jo žvilgsnyje atsirado šaltis kuris mane gąsdino.

-Nebūsiu debilas ir nepatikėsiu tavo šlykšciu melu - nusijuokė jis - Ypač nepatikėsiu, kad tokia kekšė galėjo įsimylėti mane. Juk tu myli savo tobulą vaikiną Oliveri, arba jau dabar myli mano brolį su kuriuo dulkinaisi - nusijuokė. - Tokios, kaip tu nemokate mylėti, tau, kaip ir kitoms nereikia jausmų, o reikia pinigų - tarė jis žiūrėdamas į mane žudančiu žvilgsniu.

Nusivaliau ašaras ir paskutinį kartą tikriausiai žiūriu į jo akis.

-Turi paskutinį šansą, Derek jei manimi tiki, pabučiuok mane, bet jei netiki manimi tada pasakyk, kad tarp mūsų viskas baigta, kad mūsų meilės istorija baigta kuri net nespėjo prasidėti - tariau žiūrėdama į jo akis.

-Tarp mūsų viskas baigta, nebenoriu tavęs matyti savo akyse, tu man tapai šlykšti - tai pasakęs jis nuėjo.

Norėjau klykti iš skausmo širdyje kurį dabar jutau. Per ašaras nieko nebemačiau. Išėjusi iš jo namų suklupau prie jo namo ir klykiau iš skausmo. Mes vienas kitą nesenai atradome, ir taip greitai praradome. Nesinori tikėti, kad tai mūsų meilės istorijos pabaiga. Bet tikriausiai, kad taip. Jis manęs nekenčia, o aš imu jo nekęsti dėl jo žodžių kuriuos man pasakė, ir dėl to, kad jis ne patikėjo manimi.

Pirmojo sezono pabaiga

Antras sezonas bus keliamas čia!

Draugės Vaikinas Where stories live. Discover now